תנו לה בכבוד: תעודת הצטיינות לסמלת תאיר אלמליח מבלפוריה

תאיר משרתת כמש"קית חינוך במחוז הצפון של פיקוד העורף. היא קיבלה תעודת הצטיינות בטקס מצטייני ראש השנה של המחוז, על עבודתה החשובה

סמלת תאיר אלמליח, המשרתת כמש"קית חינוך במחוז הצפון של פיקוד העורף, קיבלה בטקס מצטייני ראש השנה של המחוז, תעודת הצטיינות על עבודתה החשובה.
תאיר מתגוררת במושב בלפוריה בעמק יזרעאל. בטרם עלתה על מדי צה"ל היא סיימה את לימודיה התיכוניים בבית הספר משה שרת שבנצרת עילית, שם גם הרחיבה את מקצועות המחשבים והפיזיקה. לאחר התיכון ועד תקופת הגיוס, תאיר שימשה כמורה מחליפה בבית ספר יסודי, תפקיד שמאוד אהבה לעשות.
כאשר תאיר שובצה לשרת כמש"קית חינוך, היא לא הבינה תחילה מה התפקיד כולל, ואילו תחומי אחריות יוטלו עליה. היום היא אומרת: "זה התפקיד שהכי מתאים לי".


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


לאחר קורס החינוך, תאיר שובצה לשמש כמש"קית חינוך בחיל התותחנים ולפני שמונה חודשים שובצה במחוז הצפון של פיקוד העורף. היא מרגישה כי במחוז היא עושה עבודה משמעותית, וכן שניתנת לה יד חופשית לעסוק בדברים שחשובים לה, והיא מורגשת בין חיילי המחוז על עבודתה.
"הצבא זו המסגרת האחרונה שאנשים יכולים לקבל תכנים חינוכיים בצורה כזו פשוטה, תכנים חשובים שכל אדם צריך לחוות או להכיר במהלך חייו. אני מרגישה זכות לתת לחיילים ומפקדים את החוויה הזו במהלך השירות שלהם" אומרת תאיר.
בשבוע האחרון הוענקה לתאיר תעודת הצטיינות, ובנוסף קיבלה קיצור לדרגתה וקיבלה את דרגת הסמל, על התרומה הבלתי פוסקת שלה למחוז הצפון של פיקוד העורף.

עברנו את פרעה, נעבור גם את זה?

|