חוסכים לכם ובגדול: רשת "שפע ברכת השם" פתחה סניף בעפולה

5000 מטרים של חווית קניה, דגים טריים ומפתים, קצביית בשרים משובחים, כשרות למהדרין וסל קניות הכי משתלם שהכרתם שעד עכשיו: תושבי עפולה והעמקים, הגיע הזמן לחסוך את ההתרוצצויות. מהפכת המחירים והאיכות של רשת "שפע ברכת השם", הגיעה לעיר. השפע יגיע לבית שלכם, ואת הברכה תרגישו מיד בכיס

מעל 5000 מ"ר: המתחם המרשים של הסניף החדש של "שפע ברכת השם"

מהפכה בהרגלי הקניה שלכם, זה בדיוק מה שמתכוונת לעשות רשת השיווק "שפע ברכת השם" שפתחה ביום שלישי שעבר סניף מרשים ברחוב מנחם בגין 23 בעפולה.
הסניף משתרע על לא פחות מ-5000 מ"ר, עוצב בקפידה ובמחשבה רבה מתוך רצון ומחשבה לייצר חווית קניה אחרת, מבלי לוותר על כל האלמנטים החשובים ללקוח ובהם כשרות מהדרין, מגוון מוצרים רחב ואיכותי, מחירים שווים לכל כיס, מענה לקהלי יעד רחבים ומגרש חניה עצום, נגיש ורחב מימדים.
רשת שפע ברכת השם הוקמה בשנת 2007. היא מונה 27 סניפים, רובם פועלים במרכז הארץ והיא מתפרסת אט אט לאזורים נוספים – בין היתר בדרום הארץ.
הסניף בבירת העמק יהיה הראשון בצפון, לאור זיהוי הפוטנציאל העיר כמטרופולין ועורק חיים מרכזי, וחשוב יותר, רצון להביא בשורה אמיתית לתושבים.
החזון של מנכ"ל הרשת, אבי ניסים, הוא להוזיל משמעותית את סל הקניות הממוצע, מבלי לפגום באיכות המוצרים, בכשרות המחמירה (מהדרין), בחוויית הקנייה, ובמחירים הוגנים, אספקט חשוב ולא פשוט בעידן של יוקר מחיה ומונופולים.

מלבד מחלקות המזון של הבשר, הדגים, החלב, הפרות והירקות ועוד, ועוד אלפי מוצרים רבים, של מיטב המותגים
בנוסף למחלקות המזון והבשר, הדגים, החלב, הפירות והירקות, עוד אלפי מוצרים רבים, של מיטב המותגים

בהתרשמות ראשונית של הסניף החדש ניתן לומר שהוא ומנהלי הרשת הצליחו ל'פצח' את הדי.אן.איי הישראלי ולהפוך את החזון למציאות. חשוב לומר שהפתיחה בעת הנוכחית המעורערת, בזמן שמתנהלת לחימה בחזיתות הצפון והדרום, לא מובנת מאליה וראויה להערכה. הערך המוסף הוא גם לעיר, שזוכה מעבר לרשת שיווק איתנה, ליצירת מקור תעסוקה נוסף ורחב.
רבים מתושבי העיר, חלקם מאוכלוסייה חרדית, דתית, מסורתית וגם חילונית, מכירים את הרשת מסניפים אחרים, והם בירכו על הפתיחה.
בסניף, מעבר למחלקת הבשרים והדגים בכשרות מהדרין, תמצאו גם מחלקת פירות וירקות טריים ומזמינים, מחלקות מוצרי חלב, מוצרי מאפה, מזון יבש, ניקיון, מתיקה, כלי בית ועוד אלפי מוצרים רבים, של מיטב המותגים והיצרנים המוכרים. לרשות הלקוחות יעמדו קופות עצמאיות וקופאיות שיעניקו שירות אישי ואדיב.

• משהו גדול קורה בעפולה

"הגיע הזמן להפסיק להתפשר", אומרים מנהלי הרשת, "אפשר לקבל גם איכות, גם מחיר וגם חווית קניה במקום אחד. זה המסר החשוב שחשוב לנו לחדד ולהבהיר לתושבי עפולה, וגם לתושבי המושבים, הקיבוצים והיישובים הקהילתיים שעוטפים את העמק. אנחנו חוסכים להם את ההתרוצצויות בין רשתות שיווק שעושות שטיקים, גימיקים וכל מיני מבצעים נקודתיים. אצלנו תמיד יהיה הכי איכותי, הכי זול מבלי להתפשר על הכשרות ותודעת השירות. סימנו לנו יעד: לספק לתושבי העמק את סל הקניות המשתלם ביותר ואנחנו נוביל את המהפכה הזו מדי יום ביומו בסניף החדש שלנו בעפולה".

טיול ומפגש "עמק עיר" לזכרו של החייל שגב שוורץ ז"ל

|

עפולה: נבחרו 12 'יקירי העיר' לשנת 2024

|