תחנת בית שאן: מצטיינת רכבת ישראל לשנת 2017

התחנה בקו רכבת העמק נבחרה לאחת המצטיינות ברכבת ישראל בשנה אשתקד. הצוות הזוכה בתחנת בית שאן כולל את מנהל התחנה רון מלכא ומנהלי המשמרת: ודים גריש, ערן טלקר ושי משאלי. צילום: רכבת ישראל

זו זכות לתת שרות: תחנות בנימינה, קריית מוצקין, חיפה מרכז-השמונה, בית שאן וקיסריה-פרדס חנה – הן התחנות המצטיינות של רכבת ישראל לשנת 2017. רכבת ישראל ערכה את הטקס השנתי לתחנות מצטיינות, אשר הפך למסורת בשנים האחרונות.
הטקס נערך במעמד מנכ"ל רכבת ישראל, שחר איילון, ממלא מקום סמנכ"ל הנוסעים, יחיאל טובול, מנהל אגף תחנות יואב מרק ומנהלי רכבת ישראל והחטיבה. התחנות המצטיינות נקבעות על בסיס מדדי שרות וביניהם סקר שביעות רצון, בדיקת לקוח סמוי, פניות הציבור ועוד.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


הצוות הזוכה בתחנת בית שאן: מנהל התחנה רון מלכא ומנהלי המשמרת: ודים גריש, ערן טלקר ושי משאלי.
מנכ"ל רכבת ישראל, שחר איילון, הודה לכלל עובדי החטיבה ומנהליה על תרומתם המשמעותית לשרות הנוסעים, הדגיש את מסירותם והישגיהם בשנה האחרונה, וציין את אלה שבלטו וקיבלו את אות ההצטיינות: "אנו חברה נותנת שרות ואני גאה באנשינו שיוצאים מגדרם כדי להעניק ללקוחותינו שרות בתחנות, ברכבות ובקשת מרכיבי הנסיעה ברכבת. סיימנו את שנת 2017 במספר שיא של נסיעות שעמד על כ-65 מיליון, וזה מייצג את האמון של לקוחותינו המצביעים ברגליים. אנו נמשיך ונעשה הכל כדי להצדיק אמון זה ולהעניק שרות מעולה גם בשנים הבאות. שרות אשר ניתן ע"י

גיוס חרדים לצה"ל – מהלך משפטי ראוי, האמנם?  

|

״לאמת יש רק צד אחד והיא יצאה לאור היום״

|