״לאמת יש רק צד אחד והיא יצאה לאור היום״

לאחר שבית המשפט קבע שזכייתו של אבי אלקבץ בבחירות בתוקף, לאחר העתירה שהגיש המתמודד רמי יוסף, אמר אלקבץ: ״לא היה לי ספק שכך זה יסתיים. השופט פרם אחת לאחת את הטענות המצוצות מהאצבע שהועלו נגד תוצאות הבחירות ואף כתב במילים שלא משתמעות לשתי פנים שמדובר במצג שווא״

בית המשפט המחוזי בנצרת קבע היום כי תוצאות הבחירות בעפולה יישארו בתוקף, לאחר שדן בעתירתו של המתמודד רמי יוסף שערער על התוצאות וטען למחדלים, ליקויים ופגמים.
״לא מצאתי ממש בטענות המערער בעניין המעטפות הכפולות. בחינת כלל המסמכים הנוגעים למספר
המעטפות הכפולות שהתקבלו, מיונן וספירת הקולות בקלפי המיוחדת מגלה, כי לא נפל כל פגם בהליך המיון והזיהוי של המעטפות הכפולות, לא נפל פגם בהליך ספירת הקולות, והפער עליו הצביע המערער כלל אינו קיים״, נכתב בפסק הדין של השופט עראפת טאהא, שפסל טענות נוספות כמו סילוק משקיפים.


לאחר קבלת ההחלטה אמר אלקבץ: ״האמת יצאה לאור. קיבלנו היום את פסק הדין החד משמעי של ביהמ"ש המחוזי בנצרת שדחה את העתירה שהוגשה נגד תוצאות הבחירות וקבע שהזכייה שלנו בבחירות בתוקף. לא היה לי ספק שכך זה יסתיים.


השופט פרם אחת לאחת את הטענות המצוצות מהאצבע שהועלו נגד תוצאות הבחירות ואף כתב במילים שלא משתמעות לשתי פנים שמדובר במצג שווא שניסו להציג לבית המשפט. ההפרשים בבחירות היו עצומים, עם למעלה מ- 3,500 קולות ביני לבין המועמד שאחריי וצר לי כי דווקא בעת בה עם ישראל זקוק לאחדות ואהבת חינם, היה מי שבחר מטעמיו ומטעמי הסובבים אותו, ליצור מצג שווא כאילו הבחירות זויפו ולנסות לשנות את תוצאות הבוחר ולפלג ביננו. מועמדים אחרים התאחדו מבוקר הבחירות בניסיון לפגוע בטוהר הבחירות, לפוצץ קלפיות ולגרור אותנו לסיבוב השני ולאחר מכן עוד ניסו לטעון שהבחירות זויפו. "עוצו עצה ותופר, דברו דבר ולא יקום", אומר הפסוק. למרות הכל, אני מוחל למי שניסה לפגוע בתוצאות הבחירות, לפגוע בשמי הטוב ולפזר שקרים ובדיות. אני קורא לכולנו להתאחד בשעה הקשה כל כך לעם ישראל״.