רגע מרגש של הוקרה לשמוליק דודאי

דודאי עלה על במת הספריה הלאומית בירושלים וקיבל את 'אות גיבורי העורף' עבור החמ"ל האזרחי של ארגון אחים לנשק

במעמד מרגש במיוחד עלה אמש ביום ראשון שמוליק דודאי לקבל, על במת הספרייה הלאומית בירושלים, את 'אות גיבורי העורף' בשם אנשי החמ"ל האזרחי של ארגון 'אחים לנשק'. ביחד איתו עלו לקבל את האות מתנדבות ומתנדבים מ-14 ארגוני סיוע אזרחיים שפעלו מאז ה-7 באוקטובר בכל רחבי הארץ.
את האות היוקרתי העניקו חברי ועדת הפרס – מרים פרץ, היזמת החברתית עדי אלטשולר, סגן יו"ר הסוכנות גיל סגל, ראש מועצת אשכול, גדי ירקוני ורכזת הפרוייקטים של המועצה הציונית, אסנת ברדה.
שמוליק דודאי, המתמודד לראשות המועצה האזורית עמק יזרעאל, משמש בהתנדבות כאחראי על הטיפול והדאגה לצרכיהם של המפונים בצפון הארץ. ב-10 באוקטובר נענה דודאי לפנייתם של אנשי החמ"ל האזרחי של 'אחים לנשק' ומאז הוא מרכז את הסיוע למפונים ופועל בשילוב עם הרשויות המקומיות בצפון הארץ ועמותות סיוע רבות.
בסיום הטקס אמר דודאי: "נפלה בחלקי הזכות להתנדב ולעשות לילות כימים, למען אלפים רבים של אנשים שנתלשו בוקר אחד מהבית ושחייהם עברו טלטלה נוראה. החברה האזרחית הוכיחה בחודשים שחלפו מאז ה-7 באוקטובר, שהיא העוצמה האמיתית שבה התברכה מדינת ישראל. הביחד המדהים הזה הוא שיוביל אותנו בתקופת השיקום והריפוי שעוד ממתינה לנו".