פעמיים כי טוב: דרגה בהפתעה לשוטרת מנצרת עילית

צליל ברזני, שוטרת בשיטור העירוני של נצרת עילית הופתעה השבוע כשנקראה לקבל דרגת רס"ר בטקס הרמת כוסית של המשטרה לכבוד החג. צילום: דוברות המשטרה

צליל ברזני, 27, הגיעה ביום ראשון השבוע לטקס הרמת כוסית לחג שערכה תחנת משטרת נצרת עילית יחד עם השיטור העירוני וראש העיר רונן פלוט. מפקד התחנה סנ"צ משה ויצמן הפתיע אותה כשקרא בשמה וביקש מפלוט וממפקד מרחב העמקים תת ניצב שוקי תחאוכה להעניק לה דרגת רס"ר. "ידעתי שאני אמורה לקבל את הדרגה במערכת אבל לא שיערתי שזה יקרה בטקס הרמת הכוסית לחג", סיפרה צליל בהתרגשות.
פלוט ברך את הרסרי"ת החדשה בשיטור העירוני ובהזדמנות החגיגית שיבח את עבודת הצוות בניהולו של שמעון ג'נו מטעם העירייה והשוטר אילן אוחנה מטעם המשטרה.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


צליל ברזני "נחלצה" מטקס ה"זובור" הסמלי- שפיכת המים המסורתית בהענקת דרגה, בגלל אלמנט ההפתעה, אבל בשיטור העירוני ידעו לספר על תרומתה למערך הביטחון ומספר מקרים בהם הייתה שותפה לתפיסת עבריינים והבאתם למעצר.
במקרה שארע לפני שבועות אחדים צליל יחד עם מנהל הפיקוח שמעון ג'נו הביאו ללכידתו של חשוד בשוד תיקים שניסה להימלא רכוב על אופנוע אך נתפס על ידי השיטור בסיוע יחידת הסיור במשטרה. "אני מאוד מתרגשת לקבל את הדרגה ערב חג הפסח, חג שמסמל התחדשות והתחלות חדשות" אמרה צליל והודתה לראש העיר רונן פלוט שהיה שותף לסוד ולהענקת הדרגה.

חניכי מכינת חנתון חילקו תמרים ומים לשבירת צום הרמדאן

|

טיול ומפגש "עמק עיר" לזכרו של החייל שגב שוורץ ז"ל

|