עפולה: פרוייקט דיור בר השגה במגדל בן 21 קומות

מגדל הדיור בר ההשגה בפינת הרחובות יהשוע חנקין ושדרות ארלוזורוב בעיר יוצא לדרך וצפוי להיבנות בתוך כשנתיים. הפרויקט, מגדל בן 21 קומות, יורכב מדירות למכירה ודירות להשכרה במחיר מסובסד- בעדיפות לזוגות צעירים שעזבו את העיר

מועצת העיר עפולה אישרה את המכרז להקמת הבניין לדיור בר השגה בכניסה הדרומית לעיר – לצד בניין העירייה בעפולה.
הבניין שייבנה יהיה המגדל הראשון של העיר עפולה ויתנשא לגובה של 21 קומות כאשר הוא יכלול חנייה תת קרקעית גדולה, קומות מסחר ומשרדים ושירותים נוספים למשפחות שיגורו ב -96 יחידות הדיור. קומת הגג של הבניין תכלול מרכז מבקרים וכנסים שישקיף על העמק כולו.
אחד התנאים במכרז שאושר ע"י מועצת העיר היה העברת 35 דירות לידי העירייה. בדירות אלו ישוכנו זוגות צעירים, בעדיפות לבני העיר שעזבו את העיר או שמבקשים להקים את משפחתם בעפולה ויתחייבו לעשות זאת. הזוגות יקבלו את הדירות במחיר מסובסד משמעותית לשלוש שנים בכדי שהקליטה שלהם בעיר תהיה קלה ומהירה.
הפרויקט שיבנה בפינת הרחובות יהשוע חנקין ושדרות ארלוזורוב מול בית הכנסת הגדול יכלול 96 יחידות דיור, 35 מהן, כאמור, לדיור בר השגה והשאר למכירה לציבור הרחב בדירות בנות 3 ו – 4 חדרים. ראש העיר מירון אמר השבוע כי הוא שמח מאד שהפרויקט יצא לדרך, ולפי תנאי המכרז, תוך שנתיים אמורה החברה שזכתה במכרז להשלים את בנייתו.

אושר קסרי: ״הקב״ה אוהב אותי״

|

עברנו את פרעה, נעבור גם את זה?

|