עפולה: פעילות קיץ ענפה במועדון הטניס

עם תחילת החופש הגדול האקדמיה לטניס בעפולה בניהולם של מקס סעדון ויוני וילנד יזמה מחנה אימוני קיץ שנמשך 3 שבועות, ובו השתתפו 40 חניכים. בימים אלה תחל בניית המגרש המרכזי של מתקן הטניס החדש הכולל טריבונה ל- 500 צופים

האקדמיה לטניס בעפולה בניהולם של מקס סעדון ויוני וילנד יזמה מחנה אימוני קיץ עם תחילת החופש הגדול וסיום עונת האימונים של שנת 2015-2016.
מחנה הקיץ נמשך 3 שבועות, השתתפו בו 40 חניכים בנים ובנות בגילאים שונים. אימוני הטניס נערכו על המגרשים החדשים שנבנו ונמשכו 5 שעות מידי יום, כאשר הדגש הוא שיפור חיזוק ושמירה על יסודות הטניס מבחינה טכנית ומנטאלית לצד משחק והנאה.
במסגרת הפעילות נסעו החניכים באוטובוס שאורגן במיוחד עבורם למרכז הטניס ברמת השרון. במרכז הטניס התנסו החניכים במשחק במגרשי חימר אשר דורשים להפגין יכולת קורדינאציה גבוהה מהרגיל וטכניקה ייחודית לסוג זה של משטח טניס על ידי החלקה על המגרש לעבר הכדור וחבטה.מיותר לציין שחוויות המשחק של מגרש חימר השאירה רושם עז וחוויה בלתי נשכחת.
במקביל סופי שייקס, המוכשרת בת ה- 16 חניכת האקדמיה שמדורגת בין עשר הטובות בארץ לגילה, יצאה לראשונה לסבב מקצועי עולמי לנוער והשיגה את  נקודת הדירוג הראשונות ושמה את עפולה על מפת הטניס הבינלאומית.
בימים אלה תחל בניית המגרש המרכזי של מתקן הטניס החדש הכולל טריבונה ל- 500 צופים. ראוי לציין כי בניית המגרשים שהושלמו והמגרש המרכזי מלווה בפיקוחו הצמוד של ראש העיר מר ,יצחק מירון, בשיתוף מלא עם יו"ר עמותת הטניס עודד הירשברג וחברי הוועד. השלמת המגרש המרכזי יהפוך את מרכז הטניס עפולה למתקן בסטנדרט גבוהה ובין היפים באזור ויאפשר קליטת תלמידים נוספים.

עוד כתבות שאולי יעניינו אותך: