מחלוקת רצינית בהנהלת אסי גלבוע לגבי זהות המאמן

חברי ההנהלה מתלבטים כרגע בין שלושה מועמדים מרכזיים, אחד מהם הוא גל שלמה שאימן בטבריה וכבר נעשתה אליו פניה, השני נחשב למאמן בכיר בליגה א', והמועמד השלישי אימן בעונה האחרונה במחוז הדרומי. הערכה: תוך יומיים תתקבל החלטה סופית

מי יהיה המאמן הבא של אסי גלבוע? מאז שהמאמן אבי דנן הטיל פצצה והודיע על עזיבתו, ראשי אסי גלבוע מחפשים מאמן מחליף, כזה שיתאים לרוח המועדון וכמובן לתקציב המוגבל.

בדומה למה שהיה לפני כחודשיים כשעדיין לא הודיעו לגבי הארכת חוזהו של אבי דנן, כך גם עכשיו קיימת מחלוקת רצינית בקרב ההנהלה לגבי זהות המאמן. אחד המועמדים לתפקיד הוא גל שלמה, שיאמן בעונה האחרונה בעירוני טבריה וכבר נפגש עם הנהלת אסי גלבוע שלשום. ובמקביל יש שני מועמדים נוספים, אחד מהם הוא מאמן בכיר שעלויות השכר שלו גבוהות יחסית, והמועמד השלישי אימן בעונה האחרונה במחוז הדרומי וכבר היו איתו שיחות טלפוניות.

בשלב זה, כאמור, חברי ההנהלה סבח דניאל, לירן דניאל ואוהד אפרים אוחזים בדעות חלוקות. מצד אחד יש מי שמעדיף להביא מאמן צעיר בכדי לחסוך בעלויות כי גם ככה השאיפות של הקבוצה מסתפקות בהישארות בליגה, ואחרים שמעדיפים להביא מאמן מנוסה על מנת לא להסתבך בתחתית. ביממה הקרובה בגלבוע יבחנו את כל האופציות וההערכה היא שתוך יומיים בקבוצה יקבלו החלטה סופית ובכך יסיימו עם סאגת המאמן.