בית שאן לא יכולה לפתוח את העונה בגלל חוב של 16 אלף שקלים?

חשיפה: הפועל בית שאן לא יכולה לפתוח את עונת 2016/17. הסיבה: הקבוצה טרם העבירה לקשר רן קוז'וק 16 אלף ש"ח כפי שנקבע בפסק דין זמני ע"י הבורר. מקורבים לשחקן: "הקבוצה מחתימה לשחקנים אבל לא שילמה את החוב לשחקן". מהמועדון נמסר: "הנושא יטופל והקבוצה תפתח את העונה"

 

 

נכון לעכשיו הפועל בית שאן, מי שמסומנת כאחת המועמדות המרכזיות לעלייה בליגה א' צפון, לא יכולה לפתוח את עונת המשחקים הקרובה. הסיבה: הקבוצה חייבת להעביר באופן מידי סכום של 16 אלף שקלים נטו לקשר הקבוצה לשעבר, רן קוז'וק, שכזכור נפרד מהמועדון בטונים צורמים ובהמשך תבע את המועדון על סכום של כ-50 אלף שקלים.

בסביבתו של השחקן סיפרו ל'עמקניוז': "בינתיים הקבוצה מחתימה עוד ועוד שחקנים בכירים, אבל עדיין לא העבירה לשחקן את הכסף שהיא חייבת ע"פ פסק הדין הזמני שנקבע ע"י הבוררות. כל עוד השחקן לא קיבל את הכסף הקבוצה לא יכולה לפתוח את העונה".

בהפועל בית שאן מודעים לבעיה אך מאמינים שהעניין הזה ייפתר בקרוב. מהמועדון נמסר בתגובה: "פסק הדין החלקי ניתן בהסכמה שלנו מתוך רצון לסיים את הסאגה הזו בדרך מכובדת ככל האפשר. לגבי שאר הרכיבים של פסק הדין אין לנו כוונה להרחיב בתקשורת. כל הדברים ימסרו לעו"ד הקבוצה מישל פטיטו והוא ידאג להביאם בפני הבורר. בכל מקרה, העניין יטופל בהקדם והקבוצה תפתח את העונה כמתוכנן".