מה יש לאלונה ברקת לחפש בעפולה?

הבעלים של הפועל ב"ש צפויה להגיע היום (ו', 16:30) למשחק הביתי של עפולה מול עכו במסגרת גביע הטוטו כאורחת כבוד של הנשיא יעקב, ובין השאר בכדי לעקוב אחרי שחקנים מעפולה. ספואן זועבי ואלירן דנין יחזרו לאימונים. הפציעה של פודי קלה משחשבו

אחרי מחנה אימונים מוצלח בסלובניה, הקבוצה של אייל לחמן ערכה ביום שני האחרון את המשחק הרשמי הראשון שלה לעונה זו, כשפגשה בחוץ את אחי נצרת במסגרת גביע הטוטו. למרות שהמשחק הסתיים בתיקו 0:0, במועדון גילו שביעות רצון גדולה מתפקוד השחקנים במגרש. "היינו עדיפים בהרבה אך לא השכלנו לכבוש, אבל יש הרבה סיבות לאופטימיות", סיפרו בקבוצה.
ההרכב של לחמן כלל כמה שינויים מפתיעים. שינהר מורד, אחד מ-5 השחקנים המקומיים שפתחו בהרכב, שיחק כחלוץ. מוחמד הינדי שיחק כמגן שמאלי, ואור אליהו כמגן ימני. שלומי חנוכה תופקד כבלם שלישי, אבל לאחר החתמתו של עידן מקדש הוא צפוי לחזור למשבצת שלו בקישור. כאשר אז יהיה מעניין לראות מי מהקשרים יאבד את מקומו ב-11 הפותחים. במקביל, ספואן זועבי ואלירן דנין שמחזיקים בחוזה לעונה נוספת במועדון חזרו השבוע להתאמן עם הקבוצה.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


היום (ו', 16:30) הקבוצה תארח את הפועל עכו במסגרת המחזור השני של גביע הטוטו (כניסה חופשית). הבעלים של הפועל ב"ש אלונה ברקת צפויה להגיע למשחק כאורחת כבוד של הנשיא ששי יעקב. בנוסף, גורמים בסביבת הקבוצה ציינו כי ברקת באה בכדי לעקוב אחרי מספר שחקנים צעירים בעפולה.
מוחמד פודי, שנפגע בברכו במהלך מחנה האימונים בסלובניה, עבר השבוע בדיקת אולטרסאונד, ולאחריה התברר כי הוא סובל ממתיחה קלה בברך, ולא מדובר בפציעה חמורה כמו שחשבו בהתחלה.

• החלה מכירת המנויים

החלה מכירת המנויים לקראת העונה הקרובה. המחירים יהיו זהים לעונה שעברה: מנוי בוגר 250 שקלים, ילד (עד גיל 13) 50 שקלים, מנוי נוער/חייל/נכה 150 שקלים, יציע הכבוד 1,000 שקלים. חבר ההנהלה יורם לוי, שאחראי על מכירת המנויים ועל הקשר עם האוהדים, אמר: "השנה יש לנו קבוצה אטרקטיבית, שכוללת בתוכה לא פחות מ-10 שחקני בית, כך שלאוהדים העפולאים יש בהחלט עם מי להזדהות. עבדנו קשה יום ולילה בכדי להעמיד קבוצה מצוינת ומגובשת. הפועל עפולה היא מעל כולם, ואני קורא לקהל העפולאי לבוא ולרכוש מנויים כי הם השחקן ה-12 של הקבוצה".