עובדי תנובה התנדבו בחווה חקלאית בבית שאן

במהלך ההתנדבות, עבדו עובדי תנובה יחד עם בני נוער ואנשים עם צרכים מיוחדים בחלקה וסייעו במגוון פעילויות חקלאיות. צילום: יח״צ

כמיטב המסורת, גם השנה תנובה הצטרפה ליום המעשים הטובים כחלק מאחריותה עבור החברה והקהילה והציעה לעובדיה כ-55 פעילויות התנדבותיות שנמשכו לאורך כל חודש מרץ, תוך מתן דגש על עשייה, תמיכה, התנדבות וסיוע לקהילות ברחבי המדינה בדגש על פריפריה החברתית והגיאוגרפית תוך התמקדות באוכלוסיות מגוונות.
במסגרת זו, בשבוע שעבר התנדבו כ-60 עובדי מחלקת התפעול מחטיבת החלב ובראשם דני פרץ, סמנכ"ל החטיבה, בחווה חקלאית של ארגון 'חווה ואדם' בבית שאן בשיתוף עמותת 'אלון ואלה'. חווה ואדם הינה חווה אקולוגית חינוכית העוסקת בחינוך סביבתי וחברתי מתוך שאיפה להעלאת המודעות לקשר העמוק בין האדם לסביבתו, על ידי חינוך והדגמת אורך חיים מקיים. במהלך ההתנדבות, עבדו עובדי תנובה יחד עם בני נוער ואנשים עם צרכים מיוחדים בחלקה וסייעו במגוון פעילויות חקלאיות: שתילה, הנבטה, גיזום וניקיון של החלקה. בסוף הפעילות חילקו עובדי תנובה מגוון רחב של מוצרי תנובה לכל המשתתפים.
נטע בן מנחם, מנהלת אחריות תאגידית בתנובה: "מדובר במסורת רבת שנים שתנובה לוקחת חלק ביום משמעותי זה והופכת אותו לחודש שלם. גם השנה, אפשרנו לעובדי החברה להתנדב לבחירתם במגוון רחב של פעילויות על מנת לסייע ולתמוך בצמצום פערים בחברה הישראלית."