משולש מנצח: הזמרים המובילים בישראל- השבוע בעמק

אברהם טל, מתי כספי ועידן חביב יככבו השבוע על במות העמק. ואם אתם בעניין של תיאטרון, אל תפספסו את ההצגה "הדיבוק". חג שמח

השבוע, ברוח חג החנוכה, אנחנו מתחילים את סקירת הבילויים במוצ"ש, עם מופע מיוחד לחג האורים של הזמר אברהם טל שיעלה לבימת הרדיו בר למופע חורף חשמלי – מופע עמידה. מדובר בסיבוב הופעות ארצי – 10 הופעות בלבד.
רגע לפני יציאת הסינגל הראשון מתוך האלבום החדש ולאחר שסיים את סיבוב ההופעות המצליח "שושנה"
(למעלה מ- 250 הופעות) יוצא טל לסיבוב הופעות קצר ושונה- "חורף חשמלי". סיבוב ההופעות יתקיים רובו במועדונים ומקצתו באולמות אינטימיים. טל, מהיוצרים והזמרים האהובים, המעניינים והמרתקים בתעשיית המוזיקה בישראל מנפיק בהופעותיו תמהיל מדויק ומעניין של פופ, אתניות ואלקטרוניקה. וסוחף את הקהל למסע מוזיקלי מדהים. הוא זז על הבמה, הוא צוחק, הוא נהנה מכל רגע – וכך גם הלהקה שלצדו והקהל הגודש את הופעותיו.
כל שיר שעובר אתה מבין ששיריו של אברהם הם חלק מההוויה והתרבות הישראלית העכשווית שמלווה את חיינו. אורות", "שושנה", "מחוזקים לעולם", "הזמן עושה את שלו", "אדם צובר זיכרונות", "שדות האש", "אם את הולכת" , "אני לא מבין", " מסתובב", "שוב חזרו הקולות", עיניים", "כל הילדים קופצים רוקדים", "קול גלגל", "טטלה", הם רק חלק מהלהיטים הנכללים בסיבוב החורף החשמלי לצד טעימות מהאלבום שבדרך.

עידן חביב
עידן חביב

• עכשיו או לעולם

לצד המופע של טל מגיע במוצ"ש לעמק, לבית המרזח שברמת ישי זמר שניפק בשנים האחרונות שלל להיטים- מדובר בעידן חביב, בוגר הישרדות. חביב הפך לאחד האמנים העסוקים בארץ, עם שני אלבומים שהגיעו למעמד זהב וזכו לביקורות משבחות וסיבוב ההופעות המוצלח "כמו כל יום". במופע מבצע עידן ביצועיים אקוסטים לשירים אהובים משני אלבומיו "מחכה", "עכשיו או לעולם", "אין פה מקום", "כל פעם קצת", "אור אדום", "כמו כל יום" ושירים בהם נגע כגון: "אמא, אבא וכל השאר", עד שתחזור "ובלילה" שזכה בתואר שיר השנה 2013.

הצגת הדיבוק, תיאטרון גשר
הצגת הדיבוק, תיאטרון גשר

• הדיבוק ביפעת

לחובבי התיאטרון שמבינכם, ההצגה "הדיבוק" של תיאטרון גשר שתעלה ביום רביעי ביפעת יכולה להיות אופציה מושלמת. "הדיבוק" מתרחש במזרח אירופה בסוף המאה ה-19, ומספר את סיפור אהבתם בסתר של חנן, בחור ישיבה עני, ללאה, בתו של גביר העיירה. כשחנן מגלה כי לאה מיועדת לגבר אחר, הוא מת משברון לב. לאחר מותו הוא חודר לגופה של לאה ערב חתונתה ומסרב לצאת משם. משפחתה ותושבי העיירה נחושים על מנת לעשות כל שניתן על מנת לגרש את הדיבוק שנכנס בה.

מתי כספי מציין 50 שנות יצירה
מתי כספי מציין 50 שנות יצירה

מתי כספי מציין 50 שנות יצירה

יום אחרי, בחמישי, יעלה על הבמה בקיבוץ יפעת הזמר המוערך מתי כספי, גדול היוצרים בארץ, במופע שכולו קלאסיקות המציין 50 שנות יצירה מוסיקלית. במופע מבצע כספי בליווי להקתו, את המיטב משיריו שנכתבו ובוצעו במהלך קריירה ארוכה ומפוארת. בין השירים במופע: "ימי בנימינה", "איך זה שכוכב", "מקום לדאגה", "ילדותי השנייה", "מרוב אהבה", "ואותך", "מישהו", "לקחת את ידי בידך", "עוד תראי את הדרך" ועוד. כל זאת בשילוב סגנונות מוסיקליים שונים, קטעי קישור הומוריסטיים וקטעים אינסטרומנטליים ייחודיים.

ההצגה שוקו וניל בגלבוע
ההצגה שוקו וניל בגלבוע

מתאים לכם "שוקו וניל"?

ורגע לפני סיום, אנחנו מעניקים לכם המלצה מיוחדת על ההצגה שוקו וניל שתעלה ב-21 לחודש בבית ציזלינג בעין חרוד מאוחד. ההצגה עוסקת בארז, סטנדאפיסט רמת אביבי, שמחליט לעזוב לברלין. הכל כבר מוכן ומה שנותר הוא להשכיר את דירתו הסמוכה לאוניברסיטה. הוא מפרסם מודעה ובעקבותיה מגיעה אל מפתן ביתו אביבה, (השחקנית אביבה נגוסה) סטודנטית לרפואה ממוצא אתיופי. אלא שסטודנטית צעירה לרפואה לא עושה רושם על דיירי הבניין, שרואים בה מצדם דיירת אתיופית בבניין רמת אביבי. אמו הפולניה של ארז (פנינה ברט), מתנגדת נחרצות לתוספת הצבע בבניין ומכנסת אספת דיירים בהולה.
חג שמח!

פסטיבל האביב בנחל ציפורי: מוסיקה, טבע ורב תרבותיות

|

עברנו את פרעה, נעבור גם את זה?

|