מרגש: מוישי מעפולה בדרך חזרה למומבאיי בהודו

בנם של גבי וריבקי הולצברג שנרצחו במתקפת הטרור במומבאיי, יחד עם סבו הרב רוזנברג וסבתו יהודית זכו לקבל אמש ויזת כניסה להודו משגריר הודו בישראל

בדרך לסגירת מעגל: מוישי, בנם של גבי וריבקי הולצברג, שליחי הרבי שנרצחו במתקפת הטרור הרצחנית במומבאי לפני כתשע שנים נפגש אמש יחד עם סבו הרב שמעון רוזנברג וסבתו יהודית ועם שגריר הודו בישראל, פאבאן קאפור והקונסול מילש.
במהלך המפגש המרגש העניק השגריר לשלושה ויזת כניסה ויציאה להודו. הויזה תאפשר להם להיכנס ולצאת מהודו מתי שייבחרו. המפגש קרם עור וגידים בעקבות ביקורו האחרון של ראש ממשלת הודו נרנדרה מודי. כזכור, לפני כחודשיים, לצד הפגישות עם מקבלי ההחלטות ובראשם ראש הממשלה בנימין נתניהו, נערך מפגש נוסף ומרגש, בין מוישי לנרנדרה.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


במהלך המפגש נרנדרה העניק למוישי חיבוקים חמים ותמיכה רבה. במהלך המפגש הקריא מוישי קטע מרגש באנגלית בו הוא אמר למודי: "אני גדלתי בהודו ואני מאוד מקווה שאוכל לבקר בעתיד במומבאיי, וכשאתבגר אני רוצה לגור שם, בכדי שאוכל להיות מנהל סניף חב״ד מומבאי. ראש ממשלת הודו היקר, אני אוהב אותך ואת אזרחי הודו היקרים".
במקביל, הרב שמעון והרבנית יהודית רוזנברג משלימים בימים אלה בבירת העמק את בנייתו של בית המעשים הטובים, העתק של בית חב"ד במומבאי.