"ירוק בעמק": מבלים בט"ו בשבט ברחבי העמק

נוטעים בגלבוע, מתמכרים לצלילים של סינגולדה שמגיע לקדמת הבמה, צופים בסרט המרתק "מיסטר גאגא", או צוחקים במופע הסטנד אפ המצחיק של קובי מימון. במה תבחרו השבוע?

אוטוטו תצאו לחגוג את ט"ו בשבט, אבל לצד הנטיעות והירוק בעמק, מחכים לכם השבוע גם שלל מופעים ואפשרויות בילוי מהנות. יוצאים לדרך ברוח חג האילנות.

טו בשבט בגלבוע
ט"ו בשבט בגלבוע

•  ט"ו בשבט בגלבוע נטיעות וטיולים

ביום שישי המועצה אזורית הגלבוע והקרן קיימת לישראל מקיימות יום נטיעות וטיולים, באמצעות מחלקת הנוער במרכזים הקהילתיים, ומזמינות אתכם להיות חלק מהעשייה והחגיגה. הפעילות מיועדת לכל חניכי שכבות א-ו, אשר יתפצלו בשטח לשתי קבוצות ויהנו מעמדת מוסיקה, שירי החג והפעלות של מדריכי קק"ל. בטקסים חגיגיים שיתקיימו בשטח, יקבל ראש המועצה, עובד נור, את ילדי הגלבוע, ויחד יציינו המשתתפים את חשיבות ערכי החג והמסורת.
שישי הר הגלבוע  – כתף שאול 08:00

לפרטים נוספים

ירטואוז הגיטרה אבי סינגולדה מגיע לעמק
ירטואוז הגיטרה אבי סינגולדה מגיע לעמק

•  צליל מיתר שמתנגן

נשארים בשישי: אם אתם מרגישים מוזיקליים בסופ"ש הזה, המופע של אבי סינגולדה יכול להיות אופציה מושלמת בעבורכם. סינגולדה

מגיח לקדמת הבמה במפגן מוסיקלי איכותי ופורט על מיתרי תקופה הלוקחת אותנו במנהרת הזמן לאנסמבל מוסיקלי, כשבמרכזה גיטריסט וגיטרות. סינגולדה מוקף בחברים זמרים ולהקה המלווה אותו. ההופעה מתאימה במיוחד לחובבי השדווס, חיפושיות, סנטנה, הנדריקס, לד זפלין, קווין ושאר גיבורי התקופה.

רדיו בר שישי 21:00
לפרטים נוספים

תכנית שיח הגלריה בתערוכתו של טוביה ריבנר
תכנית שיח הגלריה בתערוכתו של טוביה ריבנר

•  שיח גלריה בתערוכה

בסימן יום הולדת 92 לטוביה ריבנר בבית שטורמן בעין חרוד שבגלבוע, מוצגת בימים אלו תערוכתו של היוצר, המשורר, והצלם טוביה ריבנר שחוגג בימים אלו 92 שנים. ריבנר, עטור פרסים לרוב, חתן פרס ישראל לשירה עברית, פרופסור חבר בגמלאות לספרות, באוניברסיטת חיפה שקבע את משכנו בקיבוץ מרחביה עוד מהקמת המדינה, מציג בתערוכה, הנושאת את שם ספרו החדש, "פרשת הדרכים" מבחר צילומים שנעשו בעיקר בקיבוצו בשנות החמישים,תקופת הצילום הפורייה ביותר של ריבנר בקיבוץ, לצד המחווה לתערוכת היובל של מרחביה.

שבת בית שטורמן, 11.30.
לפרטים נוספים

פסטיבל דוקו - 4 בעמק יזרעאל: "מיסטר גאגא"
פסטיבל דוקו – 4 בעמק יזרעאל: "מיסטר גאגא"

• מיסטר גאגא

בשבת במזרע יוצג הסרט מיסטר גאגא שזכה לביקורות אוהדות על ידי המבקרים. על ידי שפה קולנועית מהפנטת, שמורכבת משהייה אינטימית בחדרי החזרות, מקטעי מחול ממגנטים ומחומרי ארכיון נדירים – משרטט הבמאי תומר היימן ("תומר ושרוטים", "משפחות") את דמותו ואת סיפור חייו המרתק של אוהד נהרין, מנהלה האמנותי של להקת מחול בת-שבע ומי שהמציא את שפת הגאגא.

שבת אולם מזרע  19:00
לפרטים נוספים

קובי מימון בבית קשת
קובי מימון מגיע לעמקים

• "קובי של שושנה"

ביוום רביעי, כשתתחילו להריח את הסופ"ש תוכלו להתנתק לשעתיים של פאן עם קובי מימון במופע סטנד אפ מנצח. מימון הוא סטנדאפיסט מחונן ומוכשר שמביא לבמה הומור שאין אחד שלא יזדהה אתו. קובי לוקח סיטואציות קטנות מחיי היומיום ומוציא מהם המון הומור ובדיחות טובות. הוא גם מאלתר טוב מאוד, אולי אפילו זו המומחיות שלו אבל מה שהכי יפה אצל קובי זה שהוא פשוט "מכייף" על הבמה. הוא מגיע לגרום הנאה לנו ועל הדרך הוא נהנה גם כן. לקובי המתנשא לגובה של כמעט שני מטרים יש תנועות גוף ופרצופים מצחיקים שמוסיפים הרבה צבע למופע. קובי מככב בתכנית "עושים צחוק מעבודה" ורץ עם אחד המופעים הכי מצחיקים שיש היום על במות הבידור: "קובי של שושנה".
רביעי  רדיו בר  21:30
לפרטים נוספים

עברנו את פרעה, נעבור גם את זה?

|

פסטיבל האביב בנחל ציפורי: מוסיקה, טבע ורב תרבותיות

|