הפועל עפולה: האם מאיר כהן ימשיך בקבוצה?

בימים הקרובים צפויים מאמן הפועל עפולה אייל לחמן וחברי ההנהלה לשבת ולדון בסגל השחקנים, וזאת לאחר שיוודע גובה התקציב לקראת העונה הבאה.

השחקנים שמחזיקים בחוזה לעונה נוספת הם: שלומי חנוכה, אלירן דנין, יובל שואט וכן השוערים אוהד דוד וגל ברזני. בקבוצה מאמינים כי גם הבלם המצטיין גיזי דורבור, שמגלה רצון להמשיך במועדון, יאריך את חוזהו. בנוסף, בקבוצה יעשו מאמצים להשאיר את אוגו צ'וקומה ואלי בלילתי המושאלים מקרית שמונה.

אחת הסוגיות הבוערות שעשויות להעסיק את הצוות המקצועי היא סוגיית השוער הראשון, כשנכון לעכשיו לא ברור האם השוער הוותיק מאיר כהן ימשיך עונה נוספת במועדון או שמא המאמן לחמן יחליט להביא שוער אחר במקומו.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


בנוסף, קיימת אפשרות שהמאמן יעניק את ההזדמנות לאחד משני השוערים הקיימים בסגל, אוהד דוד  או גל ברזני. אלא שהאפשרות הזו, לפחות כרגע, לא נראית סבירה על פי גורמים במועדון. "עדיין לא התעסקנו בנושא של הסגל לקראת העונה הבאה, וכך גם לגבי נושא השוערים", הבהיר השבוע אייל לחמן.

שינהר מורד, מתן נחמני ונדב אברה, שהושאלו בעונה האחרונה למגדל העמק וקרית אתא, צפויים לחזור למועדון כחלק מהרצון של ההנהלה לחזק את הזהות המקומית.

עוד כתבות שאולי יעניינו אותך: