עפולה מסכמת עונה: "הקבוצה עמדה ביעד שלה"

הפועל עפולה ציינה את סיום העונה בארוחת ערב בקפה רולדין בעיר במעמד ראש העיר יצחק מירון ועוזרו מר אריה בנינו. איגור סימין: "מעולם לא שיחקתי בקבוצה עם תנאים כמו שיש בעפולה"

הפועל עפולה ציינה את סיום העונה במעמד ראש העיר יצחק מירון, שהודה לשחקנים על עונה מרגשת שסחפה תושבים רבים בעיר והגיעה לשיאה בסדרות הפלייאוף כשהאולם בעפולה היה מלא באוהדים נלהבים. מירון ציין כי השנה התקדמה הקבוצה צעד אחד קדימה לעומת השנה שעברה ואיחל לקבוצה להתקדם צעד נוסף בעונה הבאה.
יוסי מלכה יו"ר הקבוצה שמציין בימים אלה 5 שנים בתפקיד הודה לראש העיר ולהנהלת העיר על תמיכתה לאורך השנה. מלכה הודה לצוות המקצועי ולשחקנים על העונה המהנה למרות המהמורות בדרך כמו הפציעות של קלאוול ובן צבי ועזיבת בראון.
מלכה הודה לצוות המעטפת של הקבוצה בראשות מנהל הקבוצה עודד עקיבא שנותנים לשחקנים את התנאים הטובים ביותר.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


מלכה הבטיח כי בימים הקרובים תתכנס ההנהלה ותחליט על המסגרת התקציבית והמטרות לעונה הבאה.
בסיום דבריו הודה מלכה להנהלה שאיתו: אלי אמיתי, אהרון קנר, מיכה קרל, עומרי שכטמן ולוי ינון שעזרו לו לתת לשחקנים את התנאים הטובים ביותר.
המאמן רועי פרל הודה לשחקנים ולהנהלה על העונה שעברה וציין כי בסופו של דבר בתנאים שנוצרו הקבוצה עמדה ביעדים.
בשם השחקנים הודה איגור סימין, אחד השחקנים הוותיקים בליגה, להנהלת הקבוצה ואמר כי מעולם לא שיחק בקבוצה בה לשחקנים יש את כל התנאים להצלחה הן מבחינת השכר שמשולם תמיד לפני הזמן והן מבחינת המעטפת כשכל דרישה מתמלאת בצורה מלאה.