מאיר כהן: "קשה להתנתק מהזיכרונות הקסומים של אשתקד"

הפועל עפולה, שבעונה שעברה עשתה מסע קסום בגביע ונעצרה רק בחצי הגמר מול הפועל ב"ש, תנסה לחולל הפתעה נעימה מול הפועל כפר סבא במסגרת סיבוב ח' של גביע המדינה. מסתמן: אוגו צ'קומה יפתח כחלוץ בודד, וספואן זועבי עשוי לערוך הופעת בכורה

 

 

סיבוב ח' של גביע המדינה: הפועל עפולה הלא יציבה תנסה לשכוח מהצרות בליגה, כשתתארח היום (ד') באצטדיון 'לויטה' למשחק מסקרן מול הפועל כפר סבא מליגת העל במסגרת סיבוב ח' של גביע המדינה. הקבוצה של אייל לחמן, שמדורגת במקום ה-12 בטבלה, מגיעה אחרי הפסד חוץ 0:1 מול הפועל ר"ג. בעפולה מודעים לפערי הרמות ולא ממש מאמינים ביכולתם להפתיע את כפר סבא. "יש פערי רמות וזה לא יהיה קל להפתיע את כפר סבא בביתה", אמר שחקן בקבוצה.


השוער מאיר כהן, בן ה-43, שעבר כל כך הרבה דברים בקריירה, לא שוכח לרגע את המסע הקסום של אשתקד, ולקראת המשחק מול כפר סבא אמר: "קשה להתנתק מהזיכרונות הקסומים של העונה שעברה. עשינו מסע מדהים. אנחנו מקווים לשחזר את ההישג. זה לא יהיה פשוט כי קיבלנו הגרלה קשה מול קבוצה טובה. לא יהיה פשוט לעבור את כפר סבא בבית שלה".


הפועל עפולה, ששיחררה לאחרונה את מתיאס מרטין, דויד גומז, גיא דיין ואיתי אלקסלסי, צפויה לפתוח עם הרכב שיכלול הרבה שחקנים צעירים, כולל חלוץ הרכש הטרי שהגיע מקרית שמונה, אוגו צ'קומה והקשר ספואן זועבי שהגיע מבני סכנין. הבלם עידן וייצמן, שנעדר במחזור האחרון בגלל צהובים, צפוי לחזור להרכב.