אבא'לה התרגש: מאיר כהן  חגג ברית ליורש העצר הטרי

כל המי ומי מעולם הכדורגל באזור הגיעו לברך את השוער הוותיק ביום המרגש. למה שלומי חנוכה הסתבך בחנייה, מה קרה שהוכנבוים הגיע עם כיפה, על מה דיברו לחמן ודנן, ליד מי ישב דני גולן, למה ששי יעקב יצא אחרי 10 דקות, מה הצחיק את כולם ומי ברח מהעדשה. כתבנו אורי דוד היה שם והביא לכם את כל הפרטים

אחרי המתנה ארוכה ומרגשת שנמשכה 9 חודשים (פלוס זמן פציעות), השוער הוותיק של הפועל עפולה, מאיר כהן ורעייתו אתי חגגו היום (שלישי) באולמי 'בראשית' בעפולה ברית ליורש הטרי, שסוגר מבחינתם את הבסטה אחרי שני בנים ובת. שמו של הזאטוט הטרי בישראל…נעם.
מיותר לציין שכל המי ומי מעולם הכדורגל באזור הגיעו לכבד את שומר הקורות מעפולה, שבכבודו ובעצמו ישב על כיסא הסנדק ולא הפסיק להזיל דמעות מרוב התרגשות. אנחנו מקווים שתראו הרבה נחת מהזאטוט המתוק…והכי חשוב-לצבור שעות שינה במהלך היום בכדי שיהיה לכם כוחות להתעורר בלילה להחליף טיטולים אאוצ'…נושא רגיש).

אבא'לה מאיר כהן בשיא ההתרגשות
אבא'לה מאיר כהן בשיא ההתרגשות

ונעבור למוזמנים. זו הייתה הזדמנות טובה עבור אנשי הכדורגל באזור לקחת פסק זמן קצר מהאימונים ולבוא לקבל ברכה מהסנדק ולרכל קצת בשולחן.

יוסי כהן דאג לשירות וי.איי.פי
יוסי כהן דאג לשירות וי.איי.פי

מי שקיבל את פני השחקנים בכניסה לאולם היה לא אחר מאשר יוסי כהן, מנהל הקבוצה לשעבר, שמשמש כיום כרב מלצרים באולמי בראשית ודאג לשירות וי.איי.פי לכל המיוחסים למיניהם (למקרה שתהיתם, גם המדור היה ברשימה המקומבנת).
אז מי נקלט בעדשת המדור? המדור קלט את מאמן אסי גלבוע אבי דנן (ביבו) ומאמן הפועל עפולה אייל לחמן מחליפים חוויות נוסטלגיות מן העבר, עד שנזכרו שהם צריכים להכניס משהו לקיבה.

דני אסולין, גיל ברעם ותומר רחמים נהנים להיות בחברתו של מאמן מכבי פ"ת דני גולן
דני אסולין, גיל ברעם ותומר רחמים נהנים להיות בחברתו של מאמן מכבי פ"ת דני גולן

יו"ר עפולה דני אסולין, שהתיישב ליד רמי טייב, דרור בן משה ויורם לוי, נזכר בסיפורים מצחיקים משנות ה-80 והעלה את מפלס מצב הרוח בשולחן (ושום מילה על התמונה שלו עם המאמן מומי זפרן). ממש בסמוך אליהם, התיישבו אנשי הפועל נצרת עילית, שנראו קצת מוטרדים ממאבקי התחתית, במיוחד איש המשק המסור שלומי אסולין, שמיעט לאכול.
מזל שהמנכ"ל גיל ברעם שמר על מצב רוח מרומם ומדי פעם הגניב חיוך אופטימי לצד מאמן מכבי פ"ת דני גולן, שעזב הכל ובא לכבד את מאיר כהן ברגע המרגש.

גיל ברעם וירון הוכנבוים בשיחה צפופה. יש לכם משהו לספר למדור?
גיל ברעם וירון הוכנבוים בשיחה צפופה. יש לכם משהו לספר למדור?

בקצה השני של האולם התיישבו שחקני הפועל עפולה בהרכב מלא, שהגיעו מלווים במנהל הקבוצה המסור, מומי כהן, שעבר משולחן לשולחן ואמר שלום לכווווווולם.
ואיך אפשר שלא להתייחס לאלה שדפקו איחור אופנתי. נתחיל עם נשיא הפועל עפולה, ששי יעקב, שרק נחת מתאילנד (טוב, הוא נחת פיזית אבל לא בראש). הבחור בקושי הספיק לשבת בשולחן ולספר כמה הוא "סבל" בתאילנד, וכבר לקח את המפתחות וטס לביזנס שלו.

תומר רחמים ואלי בלילתי מפגינים אופטימיות מול העדשה. ולא לשכוח לשתות מים
תומר רחמים ואלי בלילתי מפגינים אופטימיות מול העדשה. ולא לשכוח לשתות מים

גם מנכ"ל הפועל עפולה, תומר רחמים, הגיע באיחור של שעה קלה, אבל החבר'ה בשולחן דאגו לשמור לו כיסא במקום אסטרטגי וגם מנת פרגיות מפנקת. עוד ברשימת המאחרים…

ירון הוכנבוים הפתיע עם כיפה על הראש. יש חזרה בתשובה?
ירון הוכנבוים הפתיע עם כיפה על הראש. יש חזרה בתשובה?

הקאוצ' ירון הוכנבוים, שהגיע לאולם עם כיפה שחורה על ראש (המדור עדיין לא שמע על חזרה בתשובה באופן רשמי), וניהל שיחה ערה עם כל הנוכחים ובמיוחד עם גיל ברעם, דני אסולין ומאמן השוערים יוסי פרטוק, שהצטרף אליו לשולחן בהמשך.
וזה לא הסוף. ציפור קטנה לחשה לנו שהקשר שלומי חנוכה הסתובב חצי שעה סביב האולם עד שמצא חנייה בסמוך להום סנטר (מזל שאלירן דנן היה לידו).

גל ברזני, אלירן דנין ואלי בלילתי באו לכבד וגם מצאו זמן להצטלם. ממש דוגמנים
גל ברזני, אלירן דנין ואלי בלילתי באו לכבד וגם מצאו זמן להצטלם. ממש דוגמנים

מי שמשך תשומת לב יתרה אצל הצלמים היה המגן אלירן דנין, שפיזר חיוכים לכל עבר והצטלם עם כל מה שזז (בחור כובש).
ובינתיים השוער הצעיר גל ברזני (האחיין של משה טפה) בא לקבל ברכה מהסנדק בתקווה לקבל דקות משחק עוד בעונה הקרובה (ואמרו…אמן).

ואיך אפשר בלי מנהל מחלקת הנוער, עמי אסייג, או אם תרצו "התייר", שהגיע ראשון לאולם ובין לבין מסר לקרובים שלו את תאריך לטיסה הקרבה (28 לחודש…ברור שלתאילנד. אבל עוד קודם לכן יש לו מסיבת סיום עונה על הראש).

אוגו צ'וקומה מנסה להרוח מעדשת המדור אבל אז אפרת גורן וחנון מתערבת
אוגו צ'וקומה מנסה לברוח מעדשת המדור אבל אז אפרת גורן וחנון מתערבת

ואה, היה אחד שניסה להתחמק מעדשת המדור ושמו…אוגו צ'וקומה, שלא התלהב מהצילומים (לא ברור האם זה מתוך צניעות או שהשתן עלה…). אבל אז הפיזיותרפיסטית אפרת גורן וחנון נכנסה לתמונה והעמידה את הסקורר הצעיר במקום. ושום מילה על המגן המקומי של נבחרת האולימפית, אלי בלילתי, שהסתובב באולם כשבידו בקבוק מים מינרלים של ליטר (אנחנו בעד שתייה מרובה…כמובן של מים).
ובחזרה לחתן השמחה מאיר כהן, שהתיישב במשך יותר משעה על כיסא הסנדק ובירך את כולם מכל הלב (אגב, המדור התייאש מרוב המתנה בתור). וכעת, כל שנותר לנו זה לאחל למשפחת כהן היקרה המווווון מזל טוב ונחת מהנסיך הטרי. להתראות בשמחות.
נ.ב: מאיר כהן היקר, בזמן הקרוב תשכח מיקיצה טבעית בשעות המאוחרות של הבוקר.