החנוכייה הגדולה בצפון הודלקה בעפולה

מרכז חב"ד אתחלתא בשיתוף מחלקת תרבות יהודית של עיריית עפולה ואגף תרבות יהודית דאגו שאת חג החנוכה הזה תושבי עפולה לא ישכחו זמן רב. צילום: עמוס חכמון

ויהי אור: מיזם אדיר הוצג לראשונה בעפולה בדוגמת החנוכייה הגדולה בצפון. את החנוכייה עיצב שליח חב"ד בעפולה, הרב אמיר הלוי עפ"י תרשים הרמב"ם כהוראת הרבי מליובאוויטש והיא מתנשאת לגובה שישה מטרים. במהלך החג נערכה מדי ערב הדלקה מרכזית על ידי מנוף בכל ערב בגן הלב, מול עיריית עפולה כאשר מאות מתושבי העיר התייצבו להדלקה המרגשת נפעמים מחנוכיית הענק המאירה למרחוק.

הרב הלוי יחד עם חביב פרץ, אשר מרזר יו''ר מועצה דתית, והרב שמעון רוזנברג
הרב הלוי יחד עם חביב פרץ, אשר מרזר יו"ר מועצה דתית, והרב שמעון רוזנברג

על פי תכנית חגיגית שהפיקו במחלקת תרבות יהודית ובסניף חב"ד אתחלתא, התארחו מדי ערב בהדלקת החנוכייה אישי ציבור, נציגי קהילות וארגונים ובראשם ראש העיר אבי אקלבץ שהתכבד להדליק עם הציבור את הנר הראשון חנוכה השנה. את הנר שני הדליק מ"מ ראש העיר מר חביב פרץ יחד עם קהילת 'מעגלי אור' ובני עקיבא, נר שלישי הודלק עם נציגי כוחות הביטחון וההצלה, נר רביעי הודלק עם חיילי סיירת חרוב מחטיבת כפיר המאומצת על ידי העיר עפולה, נר חמישי הדליק שליח חב"ד הוותיק בעפולה, הרב שמעון רוזנברג כנציג קהילת חב"ד, נר שביעי הודלק עם ארגון 'אמיצים' התומך באלמנים, אלמנות ויתומים צעירים ובנר שמיני כובד בהדלקה יו"ר ארגון 'יד לבנים' מר אלי ימין יחד עם נציגי משפחות שכולות.

חוגגים חנוכה עם מרכז חב"ד אתחלתא צילום: עמוס חכמון
חוגגים חנוכה עם מרכז חב"ד אתחלתא. צילום: עמוס חכמון

הרב אמיר הלוי, ממרכז חב"ד אתחלתא, שהוביל את התכנית אמר: "אין מילים בפי כדי להודות לכל מי שסייע וביניהם מסגריית בצלאל, ליאן די ג'יי, הרמות העמק ולכל מי שהשתתף בהדלקה המרכזית. בכל ערב התרגשנו מחדש עם מאות ילדי עפולה והתושבים שהשתתפו, לא בכדי הוצבה החנוכייה בגן הלב ליד אנדרטה לחללי צה"ל, היא מסמלת גבורה יהודית ואת ניצחון הרוח על החומר. אין ראוי מכך שתאיר חנוכיית הענק במלוא תפארתה והדרה במקום המנציח את טובי בנינו שמסרו נפשם על קידוש ה' במלחמות ישראל ומי ייתן ואור הנרות יאיר את חיינו במשך השנה כולה".

 

 

העמק: רופאות ורופאי נשים מוחים על צביעות העולם הליברלי – אל מול פשעי המלחמה של החמאס

|

"יעקב היה נוכח בלידה. הרגשתי אותו איתי"

|

אושר קסרי: ״הקב״ה אוהב אותי״

|