האם אסי גלבוע בדרך לאיחוד עם הפועל בית שאן?

גורמים מצד שתי הקבוצות שמשחקות בליגה א' צפון מנהלים בתקופה האחרונה מגעים בנוגע לאיחוד אפשרי לקראת העונה הבאה. מנכ"ל הפועל בית שאן, אורן מנחם: "היו דיבורים בנושא. אין לדעת לאן זה יוביל"

ל'עמק ניוז' נודע כי גורמים מאסי גלבוע והפועל בית שאן מנהלים מגעים בנוגע לאיחוד אפשרי בין הקבוצות לקראת העונה הבאה.
השיחות הראשונית בנושא היו במהלך העונה בין יו"ר אסי גלבוע אוהד אפרים למחזיק תיק הספורט בעיריית בית שאן, אליעזר כהן זדה. "עניין האיחוד עלה לדיון מספר פעמים אבל הוא נשמר על אש נמוכה", כך טוען גרם בגלבוע.
בין שתי הקבוצות שמשחקות בליגה א' צפון קיימת מערכת יחסים טובה. ומעבר לכך, עבור לא מעט שחקנים בית-שאנים הקבוצה מהתענכים הפכה לסוג של בית חם. בשנים האחרונות שיחקו בגלבוע לא מעט בית-שאנים, כך גם בעונה הנוכחית ניתן למצוא את יניב דרעי, אדיר דיין, אליאור אוחיון וכמובן, את המאמן אבי דנן.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


מנכ"ל הפועל בית שאן, אורן מנחם, אישר את המגעים בנושא ואמר: "היו גישושים לגבי איחוד, אבל כרגע קשה לדעת לאן זה יוביל. אני חושב שיש לבדוק ברצינות כל מהלך שיכול לסייע להפועל בית שאן להגיע לליגה הלאומית. איגום משאבים זה דבר מבורך שיכול ליצור קבוצה אחת חזקה".

• המכשול האמיתי בפני איחוד

למרות ששני הצדדים מוצאים הרבה יתרונות באיחוד כוחות, הסיכוי שזה יממש הוא לא גבוה במיוחד, היות ומדובר במהלך מורכב שמצריך גם ויתורים. "הבעיה זה לא התקציב וגם לא בשחקנים או בצוות המקצועי. השאלה העיקרית היא איזו אגודה תהיה מוכנה להתפרק, כלומר לוותר על השם שלה", כך טוען גורם באסי גלבוע ומסביר מדוע הוא לא רואה איחוד באופק: "קשה לי להאמין שבאסי גלבוע יוותרו על שם הקבוצה משום שהקבוצה מנציחה את שמו של אסי דניאל ז"ל. מאידך, הפועל בית שאן זה מועדון עם מסורת וקשה לי להאמין שהאוהדים או מישהו מההנהלה יעלה בדעתו לוותר על שם הקבוצה. ולכן, הסיכוי שיהיה איחוד הוא קלוש".

עוד כתבות שאולי יעניינו אותך: