זוכרים את החייל שנחטף בעזה: טורניר כדורגל לזכרו של שקד דהן ז"ל

40 מתושבי מגדל העמק ואחיו של שקד ז״ל, לקחו חלק בטורניר הכדורגל לזכרו של החייל. מארגני הטורניר: ״אנו שמחים על כך שהצלחנו לעשות טוב על הלב למשפחתו של שקד ז"ל – בתקופה הקשה שעוברת עליהם"
צילום: דוברות העירייה

יוזמה מרגשת במגדל העמק. השבוע התקיים טורניר כדורגל אותו ארגנו תושבי העיר לזכרו של החייל שקד דהן ז"ל. בטורניר השתתפו 40 שחקנים, תושבי מגדל העמק, אשר התחלקו ל-8 קבוצות וביניהם שיחק גם תומר דהן, אחיו של שקד ז"ל, חלל צה"ל אשר נחטף ונפל בעזה.
יוזם הטורניר, שחר זמיר, שאחראי על הקמת קבוצת כדורגל שכונתית המתכנסת אחת לשבוע אמר: "קודם כל אני מתרגש. זה טורניר שיזמתי יחד עם חברים טובים ומנהלי הקבוצה מני בליתי, ינון זגורי, רז אדרי ואוצר סויסה, שצועדים איתי יחד בניהול השבועי של המשחקים וכמובן בטורניר. אנחנו מצליחים להוציא לפועל את המיזם החברתי ולייצר קהילה. אני רוצה להודות בשמי ובשם כל מנהלי ושחקני הקבוצה לראש העיר, יקי בן חיים שהגיע לכבד את הערב המרגש".
מני בליתי הוסיף: "זה טורניר גדול שהוצאנו לפועל, אני שמח על כך שהצלחנו לעשות קצת טוב על הלב למשפחתו של שקד ז"ל בתקופה הקשה שעוברת עליהם".
ראש העיר יקי בן חיים שנכח באירוע סיכם: "מדובר ביוזמה מבורכת על ידי תושבי העיר. התרגשתי לראות את הארגון ושיתוף הפעולה של התושבים. אני אפעל שטורניר הכדורגל יהפוך למסורת שנתית".