אסי גלבוע נשארה בליגה

אסי גלבוע הבטיחה את ההישארות בליגה אחרי ניצחון ביתי 1:4 על מגדל העמק. יניב דרעי ורן גוזלן נתנו הצגה, שגיא סבג כבש צמד. אוהד אפרים חזר לנשום, ודרור שינו וגבי אדרי השפריצו מים לכל עבר. אצל המפסידים בלט שינהר מורד המוכשר שנמצא בכושר נפלא (ושמישהו בעפולה יתעורר)

אחרי תקופה לחוצה ולא פשוטה, באסי גלבוע יכולים לנשום לרווחה. הקבוצה של אבי דנן הבטיחה אתמול (ד') את ההישארות בליגה אחרי ניצחון ביתי מוחץ 1:4 על הפועל מגדל העמק.

לפני המשחק חברי הנהלת אסי גלבוע אוהד אפרים, לירן דניאל ואורן דניאל נראו מודאגים מאוד, והיו עם אוזניים קשובות למתרחש במשחק בין חדרה למכבי דליה. אבל אחרי המשחק הם נראו כמו בלון מחייך, והסתובבו עם תחושת הקלה שאבן גדולה ירדה מליבם.

הפועל מגדל העמק, שמחזור הקודם הבטיחה את ההישארות בליגה, פתחה עם שני שינויים בולטים בהגנה. השוער השני שלומי אזולאי קיבל את חולצת ההרכב, ושראל אזולאי הצעיר פתח כמגן שמאלי במקומו של נירן רוטשטיין המוצהב. בהתקפה לידור כהן ודוד מלכה פתחו על חשבונם של נדב אברה ומוטי אוחיון. באסי גלבוע, לעומת זאת, הבלם הצעיר ראמי זועבי תפס את מקומו של הקפטן גיא צרפתי (מוצהב).

אסי גלבוע ספגה לאורך העונה לא מעט חיצי ביקורת על משחק ההתקפה שלה, אבל דווקא אתמול, במשחק הכי חשוב שלה העונה, היא סיפקה תצוגה התקפית נהדרת. שניים שבלטו במיוחד הם יניב דרעי ורן גוזלן, שבעצם גם סחבו את ההתקפה של הקבוצה במאני טיים של העונה ועזרו לה להישאר בליגה. דרעי, שאתמול כבש ובישל, תרם בינתיים 10 שערים, וגוזלן, שאתמול כבש ובישל, תרם עד כה 5 שערים.

היו"ר אוהד אפרייםצחייך לאחר הניצחון על מגדל העמק
היו"ר אוהד אפריים מחויך לאחר הניצחון על מגדל העמק

מנגד, אצל המפסידה הפועל מגדל העמק, שאתמול התפרקה מבחינה הגנתית כפי קורה ללא מעט קבוצות שמאבדות עניין בליגה, בלט מעל כולם שינהר מורד. הקשר המוכשר שצמח בהפועל עפולה, נמצא בכושר נפלא וזה עניין של זמן עד שהוא יגיע לליגה הלאומית (הגיע הזמן שמישהו בעפולה יתעורר).

אסי גלבוע פתחה את המשחק מצוין וכבר בדקה ה-9 עלתה ליתרון. רן גוזלן הגביה כדור מדוד לרחבה ויניב דרעי נגח מקרוב פנימה. מכאן ואילך מגדל העמק השתלטה על המשחק בצורה מוחלטת והגיעה לאינספור הזדמנויות קורצות. בדקה ה-29 השופט הבכיר נאאל עודה פסק פנדל לחובת אסי גלבוע, פנדל שלא היה ולא נברא. לידור כהן לקח את הבעיטה ואיזן ל-1:1. מגדל העמק המשיכה לשלוט בראשותו של שינהר מורד המצוין שנמצא בכושר נפלא, אבל דווקא המקומיים כבשו מהצד השני. אייל ברזני שלח כדור עומק נהדר לשגיא סבג, שקבע מול השוער 2:1. רגע לפני הירידה להפסקה יניב דרעי שלח את רן גוזלן לרחבה, שסיבסב את אסף מלול ונעץ את השלישי של אסי גלבוע 1:3. בחצי השני שתי הקבוצות שיחקו פתוח לחלוטין. בשלב מסוים בספסל של אסי גלבוע החלו לחגוג עם בקבוקי מים, כשהאחראי העיקרי לכך הוא החובש דרור שינו שלא השאיר אף אחד יבש בספסל. ובינתיים במגרש דוד מלכה ולידור כהן המשיכו להחמיץ, ומנגד שגיא סבג השלים בדקה ה-77 צמד פרטי בדרך ל-4:1.

בסיום המשחק שחקני אסי גלבוע חגגו בחדר ההלבשה והשפריצו מים על המאמן אבי דנן ועל איש המשק האהוב גבי אדרי, שהרבה זמן לא נראו כאלה מאושרים.