בית שאן: "ההר הוליד עכברוש"

השופטת מניאל חלאל- דיאב גזרה שני חודשי שלילת רישיון נהיגה בפועל על ראש עיריית בית שאן- רפאל בן שטרית, שהורשע על פי הודאתו בעבירה של נהיגה ללא רישיון נהיגה תקף וללא ביטוח. "בית המשפט קבע עונש קל יחסית וכל הניסיונות הפתטיים של פעילים פוליטיים בעיר להפיץ דברי שקר ועלילות כזב- התנפצו גם הפעם", אמרו בעירייה

בית הדין לתעבורה בשבתו בנצרת, גזר ביום ראשון השבוע שני חודשי שלילת רישיון נהיגה בפועל, שלושה חודשים על תנאי ו-1500 שקלים קנס על רפאל בן שטרית, ראש עיריית בית שאן. בגזר הדין נכתב כי בן שטרית הורשע על פי הודאתו בעבירה של נהיגה ללא רישיון נהיגה תקף וללא ביטוח. בא כוח המדינה הדגיש את חומרת העבירה המיוחסת לנאשם. השופטת מניאל חלאל- דיאב כתבה בפסק הדין כי מדובר באירוע בודד שאינו מאפיין את אורח חייו של הנאשם.
בעיריית בית שאן אמרו לאחר פסק הדין: "ההר הוליד עכברוש. ראש העיר הנחה את עורך דינו לסיים את הטיפול בתיק ולהביא להסכמות עם התביעה עד כמה שניתן על מנת לחסוך זמן שיפוטי יקר. בית המשפט קבע עונש קל יחסית וכל הניסיונות הפתטיים של פעילים פוליטיים בעיר להפיץ דברי שקר ועלילות כזב- התנפצו גם הפעם. חודשיים שלילה הוא עונש מידתי, ופחות בהרבה ממה שדרשה התביעה. ראש העיר מקבל בענווה את פסיקת בית המשפט ויפעל על פיו כמובן".