אזרחים ותיקים חגגו יום הולדת 70 למגדל העמק

נכבדי העיר הותיקים שהיו מהראשונים שהתיישבו וייסדו את העיר חגגו 70 בפעילות מרגשת ״בפארק רבין", שרו לראש העיר "תשאר, תשאר, תשאר" והוא הבטיח להשאר איתם בלב

מאות אזרחים ותיקים השתתפו בחגיגת יום הולדת 70 למגדל העמק בפארק רבין. אירוע שהתקיים על ידי הרשות באמצעות המדור לאזרחים ותיקים באגף לשירותים חברתיים. החגיגה אורגנה כחלק מחגיגות ה-70 למגדל העמק, תוך שימת דגש מיוחדת לאוכלוסיית הגיל השלישי ועל מחויבותנו להבטחת רווחתם ושילובם של האזרחים הוותיקים.
הבוקר היה מלא בשמחה, ריקודים, חידונים מרתקים ופעילויות אינטראקטיביות המותאמות לאזרחים הוותיקים. הפארק לבש חג וקושט באווירה חגיגית ושולחן הכיבוד עוצב במתכונת של יום הולדת.
ראש העיר בירך את האזרחים והדגיש את אהבתו והערכתו העמוקה על תרומתם לקהילה. ברכה בן סדון מנהלת המדור לאזרחים ותיקים אמרה: "הנוכחות המרשימה, השמחה וההתלהבות שמפגינים האזרחים הוותיקים בפעילויות ובאירועים המתקיימים לכבודם מחממים את הלב, נותנים לנו כוח להמשיך לעשות עבורם ומוכיחים את ההשפעה העמוקה של אירועים כאלה על רווחתם הכללית".
מומי בן סימון, מנהל האגף לשירותים חברתיים סיכם: "מלוא ההערכה לצוות מדור לאזרחים ותיקים בניהולה של ברכה בן סדון על פיתוח יוזמות ופעילויות למען האזרחים הוותיקים בינהם הפעילות בפארק רבין לרגל חגיגות 70 שנה לעיר. הפעילות היתה חוייתית ומהנה כחלק מתגמול לתושבים על היותם מייסדי וממקימי העיר לדורותיה".
רגע מרגש היה כאשר התושבים פנו לראש העיר אלי ברדה ושרו לו: ״תשאר, תשאר, תשאר…״, ראש העיר הודה להם על הפנייה המרגשת ואמר להם: ״ריגשתם אותי, אני מבטיח להישאר אתכם בלב״.

"תמונת ניצחון" מהעמק

|

עברנו את פרעה, נעבור גם את זה?

|