המדור הכלכלי: מהכוח אל הפועל

הטור הכלכלי של היועצת העסקית עליזה פרץ: על השיטה – "המיקוד הפנימי – מהכח אל הפועל", הובלה של עסקים לצמיחה והצלחה

לנהל עסק בימנו מצריך מאתנו מיומנויות של סדר, ארגון, תכנון ופוקוס ומן הסתם לא לכולם יש את הכלים הנכונים על מנת להצליח בעסק.
לכן החלטתי לשתף אתכם בשיטה שלי "המיקוד הפנימי – מהכח אל הפועל", שבאמצעותה הצלחתי להוביל מאות בעלי עסקים לצמיחה אישית והצלחה עסקית, להגדיל את ההכנסה והרווחיות בעסק ובמקביל לשפר את איכות ורמת החיים.
בדיוק כמו שאנחנו רוצים להתאמן לריצת מרתון או אפילו להתחיל לרוץ את הק"מ הראשון ביעד שהצבנו, לחזק את הגוף, אנחנו בונים תוכנית אימונים, תפריט תזונה, ונצמדים להנחיות המאמן, כך גם בעסקים יש לבנות תחזית עסקית, תקציב שיווק, אסטרטגיה עסקית, שיווקית ופיננסית, להיצמד למאמן / יועץ עסקי ולהתחיל להניע את הגלגלים בעסק. כדי שזה יצליח נדרש מאיתנו אחריות ומחויבות אישית.
השיטה היא הוליסטית ואנחנו עובדים במקביל על מס' תחומים: הפיננסיים, מכירות וחיזוק החוזן המנטלי. על מנת להצליח בעסק יש לשלב שלושה מעגלים עיקריים- האישי, המשפחתי והעסקי. כל זאת בכדי לייצר סביבת עבודה עסקית עם אנרגיה גבוהה, מיקוד ופוקוס. בסופו של תהליך צריכה להיות סינרגיה בין שלושת המעגלים.
בתהליך הלווי והפיתוח עסקי מתחילים מבניית מוצרים ותמחור – מודל הרווח העסקי, לאחר שהבנו את הדוח רווח והפסד של העסק, מתחילים לבנות תחזית עסקית שנה קדימה. בתחזית יכללו כל החטיבות השונות של העסק וכל המוצרים או השירותים של העסק, נגדיר מה ההכנסה החזויה לחודש ומאילו מוצרים היא תיווצר.
לאחר מכן בונים מנגנון מכירות שמושתת על אסטרטגיית שיווק וערוצי שיווק ברורים – חלקם אורגניים וחלקם בעלות ע"פ תקציב שיווק שהוגדר מראש. עיקר הפעילות בעסק מלבד הדוחות הפיננסית למיניהם, הפעילות התפעולית של העסק, מתמקד בשיווק ומכירות, כאשר ייצרנו 'לידים' (לקוחות פוטנציאלים מערוצי השיווק ) מתחיל תהליך העבודה היזומה והמכירות באמצעות תסריטי שיחה מובנים.
רוצים להטמיע את השיטה בעסק? שלכם מוזמנים לעקוב אחראי במדיה החברתית, להאזין לתוכניות רדיו שלי ולשלוח וואטס- אפ לתאום פגישת אבחון עסקי.

גיוס חרדים לצה"ל – מהלך משפטי ראוי, האמנם?  

|

שבוע צה"ל בויצו ניר העמק: לזכרו של סמ"ר איליה סנקין ז"ל

|

מגדל העמק: ליאורה אדרי מונתה לתפקיד מנכ"לית העירייה

|