עיריית עפולה זכתה בפרס פיינשטיין לשנת 2020

עיריית עפולה זכתה בפרס היוקרתי על יוזמתו של ראש העיר אבי אלקבץ לקידום מתחם "השוק הישן" והפיכתו למוקד תרבות חדשני ופעיל בקרב תושבי העיר ואורחיה

מנכ"ל עיריית עפולה, שלום שלמה, התבשר השבוע על זכייתה של עיריית עפולה בפרס היוקרתי על שם רוני פיינשטיין לשנת 2020 ליזמות עירונית ברשויות מקומיות. מדובר בפרס משותף של מרכז השלטון המקומי וקרן רוני פיינשטיין ז"ל, המוענק מידי שנה בעשור האחרון עבור פרויקטים ברשויות מקומיות המבטאים חדשנות, הצטיינות ויזמות.
מיד עם פרסום התחרות בשנה שעברה הגיש מנכ"ל עיריית עפולה בשיתוף אגף תיאום, בקרה וחדשנות ומחלקת הדוברות את התכנית היזמית המבוססת על חזונו של ראש העיר אבי אלקבץ לקידום מתחם "השוק הישן" והפיכתו למרכז תרבות, בילוי ופנאי.
מטרת התחרות לחשוף קידום מיזמים ניהוליים מצטיינים ברשויות מקומיות אשר יהוו מודל לרשויות אחרות, תוך מתן עדיפות ליעדים חברתיים. הפרס נועד להוקיר את העשייה המצטיינת של הרשות ופועלה למען שיפור חיי התושבים ואיכות חייהם בעיר. בתחרות התמודדו עשרות רבות של רשויות מקומיות מתוכן זכו שש רשויות בלבד במדינה וביניהם עפולה, אשדוד, כרמיאל, קריית מוצקין, מצפה רמון וחבל מודיעין.
הפרס הכספי יוענק לעירייה וינותב לרכישת אביזרי למידה מתקדמים לאוכלוסיות חלשות ברשות. רוני פיינשטיין ז"ל היה איש עשייה אשר תרם רבות לחברה הישראלית בכלל ולעירו ירושלים בפרט. כיהן כמזכיר ירושלים החל מ-1966 (תחת ראשי הערים איש שלום וטדי קולק). תרם רבות לקידום הניהול הציבורי ושיפור השירות לאזרח.

 

עפולה: עמותת החסד סל"ע מחלקת חליפות חדשות לפסח

|

אושר קסרי: ״הקב״ה אוהב אותי״

|