"ביחד אנחנו משנים חיים": מכפר יחזקאל לניו יורק

אורן אעידן רץ כבר שנים ארוכות במסלולי העמק הירוקים. בנובמבר הקרוב הוא ילווה את נבחרת הרצים של שלוה, ארגון שמטפל בילדים עם צרכים מיוחדים. בימים אלה, מספר חודשים בטרם תישמע יריית הזינוק במרתון המפורסם בעולם הוא מגייס תרומות עבור הארגון. ואתם מוזמנים לפתוח את הלב. צילום עידו וייס

רצים למען התקווה: הריצה היא דרך חיים עבור אורן אעידן, 50, תושב המושב כפר יחזקאל שבגלבוע. ביום יום אעידן הוא רכז מודיעין בחברת "אביר, מודיעין וביטחון" ובמקביל, מזה 14 שנים הוא ״חורך״ עשרות קילומטרים בשדות הכורכר של העמק, מסיים מספר מרתונים ובמקביל לא מפספס הזדמנות לתרום את חלקו לקהילה הסובבת אותו. בחודשים האחרונים התחבר אעידן לרצים מהמרכז הלאומי שלוה, ארגון שמטרתו לטפל בילדים בעלי צרכים מיוחדים. הארגון מסייע לילדים ולבני משפחותיהם בהתמודדות עם המורכבויות הכרוכות בגידולם תוך כדי שילובם בחברה.
האתגר הבא שניצב לפתחו של אעידן הוא גיוס תרומות לארגון ובמקביל ריצה במרתון ניו יורק היוקרתי. בדרך זו הוא ורבים וטובים אחרים יסייעו לשנות את חייהם של אלפי אנשים עם מוגבלות.
בדף התרומות הייעודי של הפרויקט נכתב: ״הריצה שלך תורמת לילדי שלוה ומסייעת להפצת תפיסת השילוב בחברה. נבחרת הרצים של שלוה הבטיחה את כניסתה למרתון ניו יורק שיחל ב-3 בנובמבר״.
״אני נרגש – זוהי זכות גדולה עבורי לרוץ 42.2 ק"מ למטרה כל כך חשובה וערכית״, אמר השבוע אעידן, ״אני גאה לקחת חלק בתרומה משמעותית זו ומזמין אתכם לסייע לי ולהיות שגרירים של כבוד באמצעות תרומה לעמותת שלוה והכל למען קידום תפיסת השילוב של ילדים בעלי צרכים מיוחדים. נא סייעו לי להגיע ליעד. כל סכום ראוי, חשוב ויתקבל בברכה. המטרה שלי היא לגייס לשלוה 30,000 שקלים. עד עתה המון אנשים טובים תרמו אלפי שקלים. אני נחוש לעשות כל שביכולתי לעמוד ביעד וחשוב לי לרתום את תושבי העמק לטובת הפרויקט. ביחד אנחנו משנים חיים״.

לתרומות

https://www.jgive.com/new/he/ils/donation-targets/96986