תרגישו בבית: הדרך לעיצוב חמים ומושלם

בשנים האחרונות, בחסות הטרנדים, הרשתות החברתיות וגם הקורונה, הישראלים נפתחים לעולם העיצובים הביתי. הם משפצים, מרעננים, מרחיבים, בונים ולא מוותרים על החלומות, כאלה שהם לא העזו להגשים בעבר. אז איך תלבישו את חדרי האמבט בבית שלכם, בדיוק כמו בתערוכת העיצוב או בז'ורנל, איך דלתות חדשות יעניקו סטייל למרחב ואיך תחוללו מהפך בבית המיושן ותהפכו אותו למעודכן ומואר. הכול בכתבה שלפניכם. המחשה: freepik

לחיות בבית לבן כמו בית מרקחת, אפור מלנכולי, או "אוף-וויט" מיושן ומשעמם זה הכי אייטיז. העשור האחרון שהביא עמו את אפליקציית "פינטרסט" הממכרת, רשתות הסושיאל מדיה ואתרי הנישה הדיגיטאליים פתחו עבור חובבי העיצוב גן עדן וירטואלי- מלא אפשרויות. קלאסי לצד מעוצב, טקסטורות ייחודיות, צבעים מלאי תעוזה, סגנונות, חומרים ואינספור טרנדים מרעננים ומעודכנים- בדרך לשיפור איכות החיים והמראה של הבית שלהם.
לצד הרשתות החברתיות הגיח לחיינו גם נגיף הקורונה שהוביל רבים לחשב מסלול מחדש ולהגשים כמה וכמה חלומות לעיצוב הבית שנותרו לאורך השנים עמוק עמוק במגירה.

• יוצאים לבחירות

אז לאחר שתמו הלבטים והשיקולים הכלכליים, והתקבלה ההחלטה להרחיב, לשפץ, להתחדש או לשדרג, נשארה הבחירה בנוגע לעיצוב, והיא לא קלה, בלשון המעטה.
מתי כדאי לחפות את הקיר בחיפויים כהים ומתי נעשה שימוש בבהירים? איזה ארונית אמבט נבחר לחדר רחצה מלבני וצר, אסלה תלויה או רגילה? איך אפשר לעצב פינת עבודה פרקטית מעודדת יצירה ועד כמה אפשר לשדרג את המרפסת או את דירת הגן? מסובך? תלוי את מי שואלים.
לטובת התמודדות עם המשימה האסתטית גייסנו לסיעור מוחות – את חי טורג'מן, הבעלים של "קבוצת פיבין" בעפולה, בה פועלת גם חנות עיצובים. מאחורי "פיבין" ניסיון של כשלושה עשורים של עבודה עם אדריכלים, מעצבי פנים, לקוחות פרטיים, מוסדיים, קבלנים, עצמאיים ועוד.


"עיצוב נכון יוכל לחולל מהפך בבית, ולהקנות לו עיצוב חדשני, עדכני, מלהיב ואסתטי". "אנו יודעים להעמיד לרשות הלקוחות שלנו המון אמצעים שיעזרו להם להפוך את חלומותיהם למציאות"


בחנות העיצובים שלהם תמצאו ארונות אמבטיה מעוצבים בשלל צבעים, כלים סניטריים, דלתות של המותג "תייר", ברזים איכותיים, מקלחונים, כיורים וכל מה שתדרשו לחידוש, שיפוץ או בניית חדרי רחצה, שירותים, ומטבחים בבתים פרטים, פנטהאוזים, דירות ועוד.
לצד המבחר ב"פיבין" מעמידים ללקוחות שירות חשוב נוסף: יועצי עיצוב עם ניסיון, שיכולים גם להעלות רעיונות מחוץ לקופסא, לדייק ולהתאים את הצרכים הנדרשים. מעבר לכך ניתן גם להיעזר בענבל, מנהלת החנות, שגם היא יועצת עיצוב עם ידע רב.

• מהפכה של שמחה

"שיפוץ הבית, הרחבתו או שדרוג חדרי הרחצה דורשים חשיבה ממוקדת על כל ההיבטים ובדיקה של מספר פרמטרים", אומר טורג'מן, "לאחר קבלת ההחלטה הבסיסית צריך להבין מה אנחנו רוצים לרענן, מה דורש תכנון ומה צריך לשנות מהיסוד. לצד התקציב שהקצנו לפרויקט חשוב להיות פתוחים לסגנונות וטרנדים עכשוויים. אנחנו תמיד שמחים להציע, לכוון, למקד, לתת ביטוי ליתרונות וחסרונות לכל רכישה או – תכנון לעיצוב כזה או אחר. לצד זה אנחנו גם מאמינים בלב שלם שעיצוב נכון יוכל לחולל מהפך אסתטי ויצירתי בבית המיושן, ולהקנות לו עיצוב חדשני, עדכני, ומרהיב. בתום כל תהליך כזה התוצאה תשקף מהפך. היום אין סיבה שחדר רחצה יהיה חלל משעמם. עם קצת חשיבה, חידוש של ארון או מקלחון והוספת אקססוריז אפשר להפוך אותו לנעים, חמים ומלא השראה. בתפיסה שלנו מותר לחלום על עיצובים גדולים מהחיים ולשם כך אנו יודעים להעמיד לרשות הלקוחות שלנו המון אמצעים שיעזרו להם להפוך את חלומותיהם למציאות. מעבר לכך אנחנו גם מאפשרים להם להעז יותר ולחשוב מחוץ לקופסא- הלכה למעשה", סיכם טורג'מן.

 

״כבר שנים שאבא שלכם בוגד באימא שלכם״: הודעת הוואטס אפ שהובילה לפיצוי של 40,000 ש״ח

|

עברנו את פרעה, נעבור גם את זה?

|