תלמידות עפולה למען צוריאל החולה במחלת סרטן נדירה

תלמידות מאולפנת צביה בעפולה התגייסו לעריכת הפנינג התרמה שהכנסותיו יהיו קודש עבור צוריאל כליפה שסובל ממחלת סרטן עצמות נדירה בשם "יואינג סרקומה"

הנער כלפה צוריאל
הנער כלפה צוריאל

תלמידות אולפנת "צביה" בעפולה יערכו ביום שלישי הקרוב הפנינג התרמה שכל הכנסותיו יהיו קודש עבור הנער צוריאל כלפה.
כלפה בן ה- 17, בן בכור במשפחה של 6 ילדים, כולו לב ונתינה, התנדב עד ליום בו התגלתה מחלתו בעמותה וסייע לחולי סי.פי. גם היום, למרות ההתמודדות עם המחלה הוא מלא חיים ואנרגיות חיוביות, מוקף בחברים, תלמיד מצטיין, שלא מפסיק לחייך ולחזק את הסובבים אותו. הסרטן תקף את מח העצם שלו לאחר שעבר בגבורה ניתוח קשה מאוד להסרת גידול מהלחי.
צוריאל מהיישוב מעגלים במועצה האזורית שדות נגב, סובל ממחלת סרטן עצמות נדירה בשם "יואינג סרקומה". סוג נדיר ביותר של מחלת הסרטן. הסרקומה ע"ש יואינג יכולה להופיע בטווח גילים רחב כולל ילדים, מתבגרים ומבוגרים צעירים.
זוהרה אוחנה, תלמידה באולפנה שמרכזת את הפקת ההפנינג ולוקחת בו חלק פעיל, יחד עם חברותיה לספסל הלימודים סיפרה: "החלטנו לערוך את ההפנינג במסגרת פרוייקט המחויבות האישית שלנו ומתוך רצון אמיתי לעזור כמה שיותר לצוריאל. את ברכת הדרך קיבלנו מרב האולפנה- הרב שלומי פלס.
הוא שאל אותנו האם נרצה לסייע לנער ומיד השבנו בחיוב והחלטנו להירתם לעריכת ההפנינג, מתוך רצון כנה לעזור כמה שיותר. אנחנו בקשר עם עמותת "מאבק לחיים" שמסייעת אף היא למשפחה בגיוס הכספים. הפנינג ההתרמה פתוח לכל תושבי עפולה והוא יכלול שלל פעילות החל מהשעה אחת וחצי בצהריים ועד שש בערב. הפעילות מיועדת הן לילדים והן לבני נוער ועלות הכניסה היא כ-15 שקלים, כששוב, כל ההכנסות יהיו עבור צוריאל. אנחנו נעשה את המקסימום מבחינתו במטרה לגייס סכום כסף גדול שישמש את צוריאל בכל התהליך המורכב והמאתגר שהוא עובר, יחד עם בני משפחתו".
במהלך ההפנינג יוצבו באולפנה מתנפחים, אולם קולנוע, חדר "נייט-מר", קליעה למטרה, צמר גפן ופופקורן, עמדת צבעי פנים, מסלול מכשולים, פרסים ועוד.

לתרומות: ניתן להעביר לחשבון 6071578, סניף 912, בנק לאומי, על שם 'מאבק לחיים'.

שלושה עשורים של כאב: עיריית עפולה קיימה את הטקס השנתי לנספי הטרור ופעולות האיבה

|

גיוס חרדים לצה"ל – מהלך משפטי ראוי, האמנם?  

|