תכירו: בתי הספר המצטיינים והערכיים בעמק

ברשימה היוקרתית שפרסם משרד החינוך מככבים ארבעה בתי ספר מעמק יזרעאל, שלושה מנצרת עלית, אחד מעפולה ואחד מגלבוע

מי הם בתי הספר המצטיינים ברחבי הארץ והעמק שיזכו בפרס כספי?
משרד החינוך פרסם אמש את שמותיהן של 285 חטיבות עליונות שהצטיינו בתחום הערכי, החברתי והלימודי. בתי ספר אלו
נבחרו לרשימת בתי הספר המצטיינים לשנת הלימודים תשע"ז. הבחירה תוביל את בתי ספר לקבל תגמול שנע בין 3100 שקלים ל-8200 שקלים.
לרשימה היוקרתית הזו נכנסו גם 11 בתי ספר מאזור העמק, מרביתם בשטח השיפוט של המועצה האזורית עמק יזרעאל.
את הדירוג המרבי, 1, קיבלה ישיבת "תקוות יעקב" בעמק יזרעאל. בעמק יזרעאל יכולים להיות גאים גם בבתי הספר "מקיף עמקים תבור" בקיבוץ מזרע, "מקיף העמק המערבי" בקיבוץ יפעת ו"מקיף חקלאי נהלל", סך הכול ארבעה בתי ספר. זו אינה הפעם הראשונה שמערכת החינוך של עמק יזרעאל זוכה בפרסים עבור הצטיינות וערכיות.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


את העיר עפולה מייצגת אולפנת "צביה" שזכתה לדירוג שתיים.
עוד בתי ספר שנבחרו: אורט שרת, יגאל אלון וישיבה תיכונית בנצרת עלית, הרב תחוני בגלבוע, תיכון אזורי מגידו בעין השופט, ומקיף יגאל אלון ביקנעם.
שר החינוך, נפתלי בנט: "במסגרת רפורמת התמונה החינוכית שהנהגתי במערכת החינוך, נקבעו שורה של מדדים אשר נועדו לשקף את העשייה המבורכת והמגוונת של בתי הספר. כך גם מתווה התגמול הדיפרנציאלי, הוא כולל שורה של מדדים חינוכיים, שמציגים את מכלול העשייה המבורכת של המנהלים והמורים. חוסנה של החברה הישראלית טמון באיכות מנהליה ומחנכיה. אני מברך את המנהלים ועובדי ההוראה שהצטיינו בטיפוח ובעיצוב הערכים של הדורות הבאים. הם חיבקו את תלמידי החינוך המיוחד, חיזקו את הממד החברתי ולא ויתרו לרגע על מצוינות ועל הישגים לימודיים. בשם התלמידים, בשם החברה הישראלית ובשמי אני רוצה לומר לכם, עובדי הוראה יקרים, תודה",

אושר קסרי: ״הקב״ה אוהב אותי״

|

מרכז רפואי העמק: 2 רופאים בכירים מונו וקודמו

|

פעילויות חינוכיות ערכיות ומשמעותיות בעמק יזרעאל

|