רשת שחקים עפולה מציגה: יש לי יום יום חוג

חוגי ספורט, תאטרון, מוזיקה, שחמט והרשימה עוד ארוכה ומגוונת. בזמן שאתם חוזרים לשגרה – מערך החוגים העצום שמפעילה רשת שחקים בעפולה מתרחב וצפוי לשבור שיא חדש להגיע ללא פחות מ-16 אלף משתתפים בגילאים שונים

כישרוניות: המתעמלות בחוג התעמלות אומנותית

עברנו כבר יותר מחצי חופשה והראשון לספטמבר כבר נראה קרוב יותר. לצד החזרה לספסל הלימודים מתחבטים ההורים, יחד עם ילדיהם, באיזה חוג הם יוכלו להשתתף ולקבל את הערך המוסף.
ברשת שחקים, רשת המתנ"סים של בירת העמק כבר "מחממים מנועים" והחלו בהרשמה לעונת החוגים החדשה – כאשר השנה צפויים מספר הנרשמים לשבור שיא חדש.

• חוג לכל ילד וילדה

בשנה שעברה נטלו חלק בחוגי שחקים כ-14 אלף מתושבי עפולה והצפי השנה, לנוכח ההצלחה ומנעד החוגים ההולך ומתרחב, להגיע לכ-16 אלף תושבים שישתתפו בחוגים המתקיימים בכל רחבי העיר.

מתכננים את המהלך הבא בחוג השחמט המבוקש
מתכננים את המהלך הבא בחוג השחמט המבוקש

גם השנה צפויים חוגי הכדורגל והכדורסל להיות הגדולים ביותר וכך גם חוגי השחייה שנפתחו בשחקים בשנים האחרונות והפכו לסיפור הצלחה. גם חוגי המחול של בי"ס גפני למחול צפויים להיות מבוקשים במיוחד וכך שאר החוגים האחרים: בי"ס לסלטה, ראק ג'ודו, קראטה, קפוארה, אגרוף תאילנדי, קרקס ולהטוטנות, תאטרון, ריקודים קובניים, ציור, התעמלות אומנותית, רולר, טניס שולחן, מרכז מצוינות, בית לגדול טוב, סיפור בתנועה, בית לגדול טוב, חוגי המוסיקה בקונסבטוריון, חוגי השחמט, שף צעיר ועוד. בשחקים מובילים בשנים האחרונות תהליך של חיזוק והתמקצעות של חוגי הספורט – התחרותי, ההישגי והעממי, כאשר ניתן דגש מיוחד לפעילות ספורטיבית גם לבנות. בחודש הבא יערך יריד החוגים המסורתי של שחקים שיסתיים בהופעת ענק של עדן חסון.
מנכ"ל שחקים, דניאל בן: "עפולה צומחת וכך גם אנחנו, עם מגוון חוגים רחב לכל הגילאים בכל רחבי העיר. חשוב לנו מידי שנה להרחיב את השרותים ואת היצע החוגים, התכנים, האירועים והפעילויות, בכדי שכל משתתף ייהנה וימצא את מקומו בהקהילה הנהדרת והמתפתחת שלנו".