פרויקט אשכול הכליאה במגידו מתקדם

שיתוף פעולה של רשות ניקוז ונחלים "קישון", המועצה אזורית מגידו ושירות בתי הסוהר הוביל לעבודה גדולה של רשות הניקוז הכוללת בין היתר הסטה של נחלים משטח המתקן המתוכנן

שירות בתי הסוהר חותם על צעד נוסף בדרך להקמת אשכול כליאה מתקדם במגידו. שיתוף פעולה של רשות ניקוז ונחלים "קישון", המועצה אזורית מגידו ושירות בתי הסוהר הוביל לעבודה גדולה של רשות הניקוז הכוללת בין היתר הסטה של נחלים משטח המתקן המתוכנן.
עבודות אלו יאפשרו לשירות בתי הסוהר ולמשרד לביטחון פנים לפעול למימוש התוכניות להקמת האשכול במגידו בסטנדרטים מודרניים, מתקדמים וטכנולוגיים.
אשכול בתי הסוהר במגידו צפוי להביא לשיפור מהותי במערך הכליאה הלאומי וזאת על ידי עמידה בתנאי מרחב המחייה לאסירים כפי שקבע בג"צ. הפרויקט יפעל בשיטות מתקדמות הצפויות להביא לשיפור בתנאי מחיית האסירים ולהשפעה על תהליך שיקומם.

נציגי שב״ס והמועצה באתר המיועד לאשכול הכליאה במגידו
נציגי שב"ס והמועצה באתר המיועד לאשכול הכליאה במגידו

נציבת בתי הסוהר, רב גונדר קטי פרי: "הצעת המחליטים אשר אושרה בממשלה לפני מספר שבועות, משקפת את ההבנה שמשבר הכליאה בבתי הסוהר הוא משבר לאומי אשר יבוא על פתרונו רק בעזרת האצת בינוי מסיבית לצד פיתוח חלופות כליאה בקהילה ושילוב זרועות ממשלתיים. אני שמחה להוביל את התפיסה החדשנית הזו אשר תביא ביטחון אישי לכל תושבי המדינה ומברכת על עוד שלב בדרך למימוש חזון זה במסגרת פרויקט 'אשכול מגידו'.
ראש המועצה האזורית איציק חולבסקי: "זהו עוד שלב חשוב בקידום פרוייקט אסטרטגי של מועצה אזורית מגידו. אנחנו נוודא שהפרויקט ימשיך להתקדם במלוא המרץ כחלק מהחזון שלנו להפוך את מרחב צומת מגידו לשער הכניסה לעולם התיירות בגליל ולמנוע צמיחה כלכלי אדיר לאזור כולו עם אלפי משרות נוספות ותרומה כלכלית משמעותית".

"תמונת ניצחון" מהעמק

|

"יעקב היה נוכח בלידה. הרגשתי אותו איתי"

|