פרוייקט "פסגת העמק": בקרוב תרגישו בבית

תכנון אדריכלי מהודק ומוקפד, מיקום אופטימאלי, בניינים מפוארים, דירות מרווחות שנבנות בסטנדרט הכי גבוה ומיני פנטהאוזים שייצרו בעבורם את חווית המגורים המושלמת -בסביבה קהילתית ירוקה, פסטוראלית ונעימה. קבוצת חסון משווקת בימים אלה את "פסגת העמק", פרוייקט מגורים יוקרתי ברובע יזרעאל בעפולה. האטרקטיביות הובילה למכירה של מעל 50% מהדירות בבניינים ולהתעניינות מצד רוכשים פוטנציאליים רבים – בעיקר לאחר טקס הנחת אבן הפינה השבוע. אז תתרווחו ותתכוננו להרגיש את הבריזה מהמרפסת. צילום: אביעד זמיר צלמים

בשנים האחרונות הפכה העיר עפולה ליעד מגורים אטרקטיבי עבור משפחות רבות, משפרי דיור, משקיעים, יזמים ועוד. הקרבה למרכז עם שדרוג הנגישות התחבורתית, הסביבה הירוקה, הקהילות הצעירות המתפתחות והמחירים השפויים יחסית לאזורי הביקוש בישראל הובילו להגירה חיוביות מכל רחבי האזור וגם מאזורים מרוחקים יחסית בארץ. במרוצת השנים האחרונות נבנו ברחבי העיר ובשכונות אלפי יחידות דיור שאוכלסו בעיקר על ידי משפחות בתחילת דרכן.
אחת השכונות המתפתחות והמבוקשות בעיר בעשור האחרון היא שכונת רובע יזרעאל. התשתיות החדשות, הנגישות למוסדות חינוך, תרבות, רפואה, קניות, מסחר ובילויים סימנו את השכונה כיעד נדל"ני אופציונאלי בעבור רבים. נוכח ידיעה זו החלו בקבוצת חסון לקדם בשכונה את התכנון האדריכלי המהודק של פרוייקט "פסגת העמק" והשבוע, כבר הונחה בטקס המסורתי – אבן הפינה לפרויקט המגורים המבוקש.

• "פסגת העמק – נעים להכיר"

אז מה כל מיוחד בפרויקט המגורים המסקרן והיוקרתי? יצאנו לבדוק.
הפרויקט יכלול ארבעה בניינים מעוצבים ומרשימים, ובהם דירות ארבעה וחמישה חדרים מרווחות ולצד אלה גם מיני פנטהאוזים מפוארים – עם נוף פנורמי. הבניינים ייבנו בגובה של שבע ותשע קומות – כשבכל בניין שייבנה בעיצוב ייחודי ועדכני ייבנה מועדון לדיירים בקומת הכניסה.

אתר הבניה. צילום: אביעד זמיר
אתר הבניה. צילום: אביעד זמיר

מתחם הבניינים ממוקם סמוך למתחם הקניות "פרינדלי בעמק" – (עמק סנטר). בסוגיית המיקום נדרשת הרחבה, ולא סתם השתרשה הקלישאה "לוקיישן, לוקיישן, לוקיישן". רבים מהמשפחות הפוטנציאליות שבוחרות לקבוע את מגוריהם ברובע יזרעאל עושות זאת בשל הקהילתיות וכן בשל השירותים והמתקנים הסמוכים לביתם. במקרה הזה הלוקיישן נמצא במקום לא פחות ממושלם: בסמוך לבתי ספר, גנים, מתחמי קניות, בתי קפה, מסעדות, גני שעשועים, מרפאות חדישות, מרכז רפואי העמק, הפארק העירוני שמהווה את הלב הפועם של בירת העמק ובמרחק דקות נסיעה ספורות ואף הליכה מהקאנטרי העירוני, הספרייה, הקונסרבטוריון ועוד מוקדי מסחר ומגרשי ספורט.


"כל לקוח המגיע אלינו ומתעניין ברכישת דירה באחד הבניינים מקבל יחס אישי ומקצועי, בשקיפות, בפתיחות ובמתן עם דגשים על כל פרט מידע – מהקטן ועד החשוב ביותר. ברור לנו שרכישת דירה היא בדרך כלל תהליך מורכב – אבל אנחנו מנסים להקל על הרוכשים שלנו בכל דרך"


בקבוצות חסון מדגישים כי הפרויקט מתאים למגוון קהלי יעד המחפשים נוחות וזה כולל לדבריהם משפחות צעירות ובכלל, משפרי דיור, תושבים שמעוניינים לשפר את איכות חייהם, ברוח העמק ומשקיעים שללא ספק יוכלו לקבל תשואה מרשימה הן על מכירה והן בהשכרה עתידית של הבית.

• סביבה ירוקה

כשמדברים על רוח העמק, אי אפשר להתעלם מהסביבה בה נבנים ארבעת הבניינים – לצד שדות הירוקים ומרחבים פתוחים שעוטפים את השכונה ומאפשרים להינות מטיולים מהנים וחווייתיים.


הפרוייקט יכלול ארבעה בניינים מעוצבים ומרשימים, ובהם דירות ארבעה וחמישה חדרים מרווחות ולצד אלה גם מיני פנטהאוזים מפוארים – עם נוף פנורמי. הבניינים ייבנו בגובה של שבע ותשע קומות – כשבכל בניין שייבנה בעיצוב ייחודי ועדכני ייבנה מועדון לדיירים בקומת הכניסה


לקבוצת חסון מוניטין מרשים ורב שנים שיבוא לידי ביטוי גם בבניית הקומפלקס הנוכחי, עם תשומת לב לפרטים הגדולים והקטנים כאחד, ובסטנדרטים הגבוהים שהחברה הציבה לעצמה- כחלק בלתי נפרד מהדי.אן.איי של החברה. זה כולל מן הסתם את תהליך התכנון המקדמי, הבנייה האיכותית והמדוקדקת, ההקפדה על המפרט העשיר והמשודרג, ואחד האספקטים הכי חשובים בתהליך: שירותיות לצד עמידה בזמנים. רבים מרוכשי הדירות בישראל ניצבים לא פעם בפני שוקת שבורה, בכל הנוגע לתהליך הרכישה ובמקרה הזה הם מבצעים רכישה מול חברה יציבה ואמינה ששמה הולך לפניה. כאמור, בימים אלה, החלה הבנייה של הבניינים ובקבוצה היו נרגשים לציין את האירוע בטקס הנחת אבן פינה.

• הדרך לדירה חדשה

הנחת אבן הפינה לפרויקט "פסגת העמק":
הנחת אבן הפינה לפרויקט "פסגת העמק"

בקבוצה מעריכים שהאכלוס יתבצע בתוך שנתיים עד שנתיים וחצי, בהתאם לחוזה שנחתם (התשלומים לפי חוק מכר – על פי התקדמות בניה). מעבר לכך, בחברה בחרו לשמור על רמת מחירים סבירה – מתוך הבנה של יוקר המחיה והעלייה המואצת של מחירי הנדל"ן בישראל.
ביטוי לאטרקטיביות של הפרויקט מזהים בחברה בעניין הרב ובביקוש של רוכשים פוטנציאליים.
לדברי מנהלי הקבוצה לעת עתה כבר נרכשו יותר מחמישים אחוזים מהדירות בקומפלקס המגורים "פסגת העמק".
"כל לקוח המגיע אלינו ומתעניין ברכישת דירה באחד הבניינים מקבל יחס אישי ומקצועי, בשקיפות, בפתיחות ובמתן עם דגשים על כל פרט מידע – מהקטן ועד החשוב ביותר", אומרים בקבוצה ומוסיפים: "ברור לנו שרכישת דירה היא בדרך כלל תהליך מורכב – אבל אנחנו מנסים להקל על הרוכשים שלנו בכל דרך, החל מפגישת ההכרות הראשונה ועד מסירת המפתח, כמו בשלל הפרויקטים שעשינו בעבר- בעפולה ובכל רחבי הארץ. הניסיון הרב שלנו, העוצמות של הקבוצה והתרבות הארגונית שמחויבת ללקוחות שלנו ומוטמעת היטב בכל מערכות השירות שלנו מאפשרות לקונים לישון בשקט ולהרגיש שהם בידיים טובות. חשוב לנו לשים לב לכל הפרטים שחשובים, להסתכל ולחשוב בראייה עתידית- במטרה לייצר סביבת מגורים נוחה ומתאימה לצרכי הלקוחות שלנו, עם התאמה לעת הנוכחית מבחינה טכנולוגית, סביבתית וקהילתית. לשם כך הקצנו משאבים רבים בתכנון אדריכלי פונקציונלי מקדים, כמובן במפרט ובאיכות הבנייה בקומפלקס".
נשמע לכם מעניין? אטרקטיבי? בקבוצת חסון ישמחו להזמין אתכם לשמוע עוד פרטים על הפרויקט. הקפה אגב, עליהם..

"יעקב היה נוכח בלידה. הרגשתי אותו איתי"

|

״העמק" אירח כנס למידת עמיתים של בתי החולים בצפון – מבתי החולים בדרום

|