"מרימים לעסקים" בעמק יזרעאל: פלטפורמה לחשיפת בעלי העסקים הקטנים במועצה

ציפי גליקשטיין – מנכ"לית 'מעברים בעמק': "כגוף המקדם פיתוח כלכלי-קהילתי במרחב הכפרי, אנחנו רואים בחשיפת העסקים הקטנים לכלל תושבות ותושבי העמק, מנוע צמיחה חשוב
צילום: סטודיו קנקונה

כחלק ממדיניות המועצה האזורית עמק יזרעאל לתמוך בעסקים הקטנים הפועלים במרחב, מחלקת הדוברות במועצה בשיתוף 'מעברים בעמק', הוציאו קול קורא לבעלות ובעלי עסקים במועצה, עם פרוץ מלחמת 'חרבות ברזל' לקחת חלק במיזם תמיכה בעסקים הקטנים במועצה בשם: "מרימים לעסקים בעמק יזרעאל", ובו המועצה מספקת במה להצגת העסק שלהם.ן. בעקבותיו נרשמו עשרות בעלות ובעלי עסקים מהמועצה!
מידי שבוע עולים שני בעלות ובעלי עסקים לפינה קבועה שבה מאירים זרקור על העשייה שלהם. בפני תושבות ותושבי העמק, הזדמנות עבורם. לספר על העסק, החלומות וההצלחות שלהם.
העסקים מגוונים מאוד, למשל, אחת מבעלות העסקים שלוקחות חלק במיזם היא דנלה סקיקני כהן, מכפר יהושע בעלת עסק לאימוני כושר אישיים/זוגיים, טיפול ושיקום פציעות ספורט ובעיות אורטופדיות והתאמת מדרסים.
דנאלה מספרת שמה שהיא הכי מתחברת אליו בעיסוק שלה הוא עבודה עם א.נשים ולראות את התהליכים, הסיפורים והשיחות הקטנות בתוך החדר: "הצלחה מבחינתי היא מתאמנים.ות או מטופלים.ות שאחרי תקופה כבר לא כאובים.ות יותר, או שיפרו יעדים שרצו להגיע אליהם.
החלום שלי הוא פשוט להמשיך לעשות את מה שאני עושה, לגרום לא.נשים להתחבר אל הגוף שלהם ולהזכיר להם כמה הגוף הוא בעצם רק קופסה קטנה שבתוכה יש נפש אחת גדולה!" ציפי גליקשטיין – מנכ"לית 'מעברים בעמק':


"כגוף המקדם פיתוח כלכלי-קהילתי במרחב הכפרי, אנחנו רואים בחשיפת העסקים הקטנים לכלל תושבות ותושבי העמק, מנוע צמיחה חשוב. אנו כאן על מנת להרחיב את הפעולות והיוזמות לפיתוח כלכלי-מקומי בר קיימא."


שירה לוין – דוברת המועצה, הוסיפה: " לקנות מקומי זו זכות במיוחד בעת הזאת ולכן קידום העסקים המקומיים הנו ערך מוביל עבורנו. מטרת המהלך לייצר חשיפה לבעלות ובעלי עסקים מקומיים, כדי להציג בפני התושבות והתושבים שלנו אפשרויות קנייה מספקים מקומיים."
שלומית שיחור רייכמן – ראשת המועצה, סיכמה: "כחלק מתוכנית '100 הימים' אנו פועלות ופועלים לסייע לעסקים הקטנים הפועלים במרחב המועצה שנפגעו ישירות או בעקיפין מהמלחמה, לתמוך ולקדם אותם. הם מניעים את הכלכלה המקומית שלנו. תפקידנו לתת להם במה ולחשוף אותם לכמה שיותר א.נשים, משימה ראויה אליה אנו מגויסים כל העת ובפרט כעת." 
כל הפרטים באתר המועצה האזורית עמק יזרעאל וברשתות החברתיות.

"כשראיתי את החורבות הרגשתי מושפל. זה היה מראה מעליב ברמה האישית והלאומית"

|

חייו של מטופל ניצלו בזכות עירנותו של דימותן בכללית

|

קבוצת נילית מכריזה על שיתוף פעולה אסטרטגי עם קבוצת Shenma הסינית

|