עפולה: תושבי העיר מתגייסים לתרומת דם עבור נפגעי האסון במירון

״תושבות ותושבי העיר עפולה משתתפים בצערן הכבד של משפחות הנספים ומתפללים להחלמתם המהירה של הפצועים״, אמר ראש העיר אבי אלקבץ

"בוקר קשה, כואב וקורע את הלב, עם הבשורות הנוראיות מהאסון הלילה במירון", כתב הבוקר ראש העיר אבי אלקבץ, עם היוודע מימדי האסון בהילולה המסורתית.
בעקבות האסון ביקש אלקבץ מתושבי העיר להירתם ולתרום דם עבור הפצועים.
עוד כתב אלקבץ: ״תושבות ותושבי העיר עפולה משתתפים בצערן הכבד של משפחות הנספים ומתפללים להחלמתם המהירה של הפצועים. שוחחתי הבוקר עם ראשי הקהילה החרדית בעיר ונכון לעתה לא ידוע על הרוגים תושבי העיר. אני קורא ומבקש מכל תושבי עפולה ללכת ולתרום דם כדי לסייע לאחים הפצועים שלנו בניידת מד"א ליד התחנה המרכזית עד 13:30.
עם למוד סבל וכאב אנחנו. דווקא היום, על אף הקושי, נזכור את דמותו של הצדיק רבי שמעון בר יוחאי ואת הלפידים שנצפו מרחוק במרד בר כוכבא. אותם סמלים מאחדים ומאירים של ל״ג בעומר. העיר עפולה תציע כל סיוע וכל עזרה שתדרש לקהילה, כוחות הביטחון, רפואה, הצלה, רווחה וחירום. עם דמעה בלב ותחושה קשה רק נסיים בתפילה: ה' עוז לעמו יתן, ה' יברך את עמו בשלום״.
בין התורמים בניידת בבירת העמק היה גם חבר הכנסת אופיר כץ תושב העיר שאמר: ״מרגש לראות את אזרחי ישראל ממתינים בחום מעל לשעה וחצי בכדי לתרום דם. כולנו בתפילות למען הפצועים. מחזק את מד״א וכוחות ההצלה על עבודת הקודש״.

כללית: חייה של מטופלת ניצלו בזכות עירנותו של הדימותן (רנטגנאי)

|

עפולה: מטמיעים את מהפכת ה"צדק התחבורתי"

|

"כשראיתי את החורבות הרגשתי מושפל. זה היה מראה מעליב ברמה האישית והלאומית"

|