עפולה: למעלה מעשרת אלפים צופים במופעי סיום הקיץ

בעיריית עפולה הביעו סיפוק ממספר המבלים הרב שעמד על עשרת אלפים צופים שהגיעו למופעי סיום הקיץ של הצמד (לשעבר) סטטיק ובן אל והכוכב העולה אושר כהן. צילום: דוברות עיריית עפולה

למעלה מעשרת אלפים מבלים הגיעו לפארק העירוני למופע סיום הקיץ שאירח את הצמד סטטיק ובן אל והזמר אושר כהן. כזכור, במהלך חופשת הקיץ נהנו תושבי העיר משרשרת אירועים שכללה ירידי חוצות יוצרים, אירועי מדרחוב, קבלות שבת, לילות לבנים ומסיבות בריכה לבני נוער, אירועי שלישוק, חג הילדים, יריד חוגים ענק, פסטיבל פיסול בינלאומי, ופסטיבל הבירה במסגרתם הופיעו אמנים רבים כגון כוכבי הילדים "מיקי ו"יובל המבולבל", הזמר "איזי", "עילאי בוטנר וילדי החוץ", "התקווה 6" ועוד.
כאמור, את הקיץ נעלו בהופעה כפולה באמפיפארק העירוני הצמד "סטטיק ובן אל" והזמר אושר כהן. למופע הכפול הגיעו למעלה מעשרת אלפים צופים שחלקם הגיעו למופע בעקבות הודעת ההתפרקות של הצמד "סטטיק ובן אל" שהחליטו לצאת לדרך עצמאית ובאחת הפך המופע למופע פרידה שמשך קהל מעריצים רב שבא להיפרד מהצמד המצליח וזכה לראות את אחד המופעים המוצלחים ביותר שהעלו השניים.
רגע לפני שעלו לבמה הזכיר ראש העיר אלקבץ לשניים כי את אחת ההופעות הראשונות שלהם כצמד קיימו במהלך צעדת גבעת המורה בעפולה והמופע הוא למעשה סגירת מעגל גם עבור המעריצים שלהם בבירת העמק. גם המופע השני שנעל את אירועי הקיץ של הזמר אושר כהן הפך לחגיגה גדולה כשאר אלפים מעריצים בקהל דקלמו ושרו כל מילה שהוציא הכוכב העולה מפיו.
את אירועי הקיץ הפיקו זרועות התרבות והפנאי של עיריית עפולה ובראשם אגף התרבות, אגף קהילה ורשת 'שחקים' שעמלים בימים אלה על שני פסטיבלים גדולים במלך חול המועד סוכות. יש למה לחכות.