עפולה: חברת AWL בחממה הטכנולוגית פועלת לגיוס עובדים נוספים

החברה שהחלה את פעילותה לפני כשלוש שנים בקומת הגג של הקאנטרי קלאב דווחה על צמיחה משמעותית ובעקבות זאת אף תגייס עובדים נוספים.

"יצחק מירון ראש עיריית עפולה, היה זה שזיהה את הפוטנציאל הקושר בין המשולש של עפולה כבירת העמק, החקלאות המקיפה את העיר והצורך בהייטק בעיר, שיהווה את החוליה המקשרת בין השניים". האחראי לציטוט הוא עודד רהב -מנהל הפיתוח העיסקי בחברת AWL של החממה הטכנולוגית בעפולה, שמדווח על צמיחה משמעותית של החברה ועל הצורך בעובדים נוספים.
החממה הטכנולוגית שהוקמה בקומת הגג של הקאנטרי קלאב ע"י עיריית עפולה לפני כשלוש שנים מתחילה להציג פירות ראשונים. החברה שרהב מנהל, מעסיקה 40 עובדים ובקרוב מאד המבנה בקאנטרי המקומי יהיה "צר למידותיה",  והיא תצטרך לעבור למבנה גדול ומרווח יותר, ייתכן ואף למבנה ההייטק ההולך ומוקם מצידו השני של הכביש.
חברת AWL החלה במתחם החממה הטכנולוגית בקאנטרי קלאב המקומי. הרעיון שהגה מירון היה להעניק ליזמים שיגיעו לעפולה מתחם בו יוכלו לעבוד על הסטרטאפים שלהם, בדגש על פיתוחים טכנולוגיים חקלאים מתקדמים כיאה לבירת העמק.


בשנה שעברה זכתה במקום הראשון בתחרות חקלאית עולמית בארצות הברית. רהב מציין כי בחברה מחפשים כל הזמן להתרחב בנפח העסקים וכמות העובדים.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


AWL התחילה כסטרטאפ שכזה, אך המוצר של החברה 'תפס' כאש בשדה קוצים. רהב מציין כי המיקום של עפולה כבירת העמק נותן לחברה שמתמחה באגרונומיה הייטקיסטית כר נרחב לפעילות ושיתופי פעולה.
רהב מציין כי רכבת העמק והקרבה של החממה לתחנה, מקלה על אנשי מקצוע מכל רחבי הארץ להגיע לפגישות עבודה והתרשמות מהפעילות בחברה. החברה הפכה תוך זמן קצר לשם דבר באגרונומיה העולמית ובשנה שעברה זכתה במקום הראשון בתחרות חקלאית עולמית בארצות הברית. רהב מציין כי בחברה מחפשים כל הזמן להתרחב בנפח העסקים וכמות העובדים.
הוא מספר כי החברה מחפשת לגייס עובדים במגוון רחב של תחומים החל באגרונומיה, פיתוח מוצר ומחשבים וכלה באנשי תוכנה וחומרה ככל שהחברה תתרחב.