עפולה: הכיכר תיקרא באופן סימלי "כיכר החטופים" עד להשבתם

עשרות מתושבי עפולה הגיעו לעצרת להשבת החטופים שהפיק מטה החטופים המרכזי בכיכר העצמאות בעפולה ובה הופרכו בלונים צהובים ובלון אחד כתום לתינוק כפיר ביבס שציין באותו יום ממש יום הולדת שנה. צילום: דוברות עיריית עפולה

עשרות תושבים בעצרת

במלאת 103 ימים למלחמת "חרבות ברזל", התקיימה עצרת הזדהות בכיכר העצמאות בעפולה שהפיקו מטה המרכזי להשבת החטופים בשיתוף בת אל אשכנזי מעיריית עפולה אליה הגיעו עשרות מתושבי העיר וביניהם ראש העיר אבי אלקבץ סגנו חביב פרץ וחברי המועצה דני דסטה ואיתי כהן. במהלך העצרת נשאו דברים תושבת העיר עדן שכטר – אחותה של החטופה רומי גונן. שכטר הגיעה לעצרת עם אביה איתן גונן והשניים סיפרו בדבריהם על רומי ועל כך שיש לעשות הכל כדי להחזיר אותה יחד עם כל החטופים. עוד נשאה דברים אביבה סיגל שנחטפה עם בן זוגה קית' סגל ושוחררה לאחר כ-50 ימים בשבי החמאס. סיגל הגיעה עם בתו אילן טיב והשתיים סיפרו אף הן על קית' שנמצא עדיין בשבי חמאס ועל החשיבות להגיע לעסקה בהקדם.

ראש העיר אבי אלקבץ מציין את יום הולדתו של התינוק החטוף כפיר ביבס. צילום: דוברות עיריית עפולה
ראש העיר אבי אלקבץ מציין את יום הולדתו של התינוק החטוף כפיר ביבס

ראש העיר אבי אלקבץ נשא אף הוא דברים ואמר שיש להחזיר את החטופים במהרה וציין את יום ההולדת של כפיר ביבס, התינוק החטוף שציין יום הולדת שנה באותו יום ממש, עם הפרחת בלון כתום ועוגת יום הולדת קטנה בזמן שעשרות הנוכחים הפריחו בלונים צהובים לשחרורם של כל החטופים.

החטופה אביבה סיגל ובתה אילן טיב בעצרת. צילום: דוברות עיריית עפולה
החטופה אביבה סיגל ובתה אילן טיב בעצרת

כמו כן בעצרת הוצגו מייצגי אומנות לחטופים הכוללים שולחן ארוך וערוך עם תמונותיהם, מגן דוד גדול המורכב מנרות נשמה לזכר הנופלים ונרצחי פעולות האיבה ועץ משאלות בו יכלו תושבי עפולה לכתוב פתקים עם איחולים ותקוות ולתלות על גבי עץ מרכזי גדול בלב כיכר העצמאות, שמעתה תיקרא באופן סמלי כיכר החטופים עד לשחרורם.