עפולה: החלו עבודות התשתית במתחם C2

תאגיד מי נעם החל פרויקט להנחת תשתית מים וביוב במקום בהשקעה של כ-3.5 מליון שקלים

תאגיד המים והביוב מי נעם ממשיך לפעול במרץ למען פיתוח ושדרוג התשתיות בעפולה. בימים אלו החל פרויקט ענק להנחת תשתיות מים וביוב במתחם c2 החדש שצפוי לקום בעיר.
הפרוייקט הקרוי C2, צפוי להיבנות כקמפוס שלצדו תופעל חממה טכנולוגית אותה מקימה אלו על ידי החברה הכלכלית כפרויקט עירוני.
במסגרת הפרויקט תונח צנרת מים חדישה מפלסטיק העומדת בתקנים המחמירים ביותר ובאורך של כ-2.5 ק"מ. כמו – כן תונח גם צנרת ביוב חדישה בקטרים שונים ובאורך של כ-3 ק"מ.
הפרויקט הנ"ל יאפשר גם את החלפת קו הביוב הישן בן עשרות שנים של רחוב שיבולים ואת הזזתו ממיקומו הנוכחי ברחוב כורש לכיוון רחוב מנחם בגין. פעולה זאת תאפשר בעתיד גמישות יתרה בהחלפת קו ביוב ישן ברחוב כורש 21-27 שבשל גילו וצורת הנחתו, גורם לתקלות ביוב מעת לעת.


במסגרת  העבודות שצפויות להימשך כחצי שנה ובהתאם לשלבי פיתוח הכבישים, במתחם יושקעו כ-3.5 מליון ₪. במקביל לכך ישודרגו התשתיות הישנות, דוגמת הזזת קו הביוב בשיבולים


מנכ"ל מי נעם זאב שורץ: "התאגיד קשוב למגמות הפיתוח של העיר ולמעשה מהווה שותף מלא לפיתוחה של העיר עת הוא מספק פתרונות קצה של מים וביוב היכן שנדרש. אנו שמחים כי הפרויקט הנ"ל  יאפשר פיתוח מרכז מסחרי חדש לטובת תושבי העיר ויסייע בפתיחת עסקים חדשים ויצירת מקומות תעסוקה נוספים.
במקביל ליצירת תשתיות חדשות אנו פועלים ללא ליאות לשדרוג התשתיות הישנות, דוגמת הזזת קו הביוב בשיבולים. פרויקטים מסוג זה בראש ובראשונה חוסכים מטרדים מיותרים מהתושבים ומשפרים הלכה למעשה את איכות הסביבה בעיר".

"כשראיתי את החורבות הרגשתי מושפל. זה היה מראה מעליב ברמה האישית והלאומית"

|

קבוצת נילית מכריזה על שיתוף פעולה אסטרטגי עם קבוצת Shenma הסינית

|

עברנו את פרעה, נעבור גם את זה?

|