עפולה: דינו יצחק נחום נבחר למצטיין בארגון מד"א

נחום החל את דרכו בארגון לפני 23 שנים, וכיום הוא חובש בכיר ונהג אט"ן. בשנים האחרונות משמש כאחראי משתלמי נהיגה ומסייע למזכירת המרחב בנושאים רבים. צילום: מד"א גלבוע

כמדי שנה, מקיים מגן דוד אדום את טקס המצטיינים השנתי בשיתוף ידיעות אחרונות במסגרת מבצע העובד המצטיין על שם נח מוזס ז"ל. המתנדבים והעובדים המצטיינים מקבלים אות הוקרה מיוחד ממנכ"ל הארגון, אלי בין – על פועלם ותרומתם לארגון.
השנה, התקיים הטקס המסורתי באודיטוריום בבניין שירותי הדם החדש של מד"א ברמלה. לאירוע, שנפתח בדברי ברכה של סמנכ״ל מינהל ורכש במד״א צביקה בנדיק, הגיעו 29 מצטייני השנה של הארגון ובני משפחותיהם, בנוכחות מנכ"ל הארגון, מנהלי המרחבים ובכירים נוספים. נועה סאנאנס ואוריה יוחאי מתנדבות נוער מד״א מתחנת חולון הנעימו את זמן הנוכחים עם שירים שביצעו במהלך הטקס.

המתנדב המצטיין אריה בלי
המתנדב המצטיין אריה בלי

בין המצטיינים: עובד מצטיין מרחב גלבוע של מד"א דינו יצחק נחום, בן 49, תושב עפולה. נחום החל את דרכו בארגון לפני 23 שנים, כיום חובש בכיר ונהג אט"ן. בשנים האחרונות משמש כאחראי משתלמי נהיגה ומסייע למזכירת המרחב בנושאים רבים. עושה עבודה נהדרת בתפקידיו ומסייע בכל מה שצריך לעובדי המרחב. דינו מסייע גם בהכשרתם והכנתם לטסטים של נהגים ממרחבי מד"א שכנים בנועם ולשביעות רצונם של קציני הבטיחות בתעבורה במרחב.
מצטיין נוסף במרחב גלבוע של מד"א הוא המתנדב אריה בלי, בן 50, תושב בית שאן. בלי מתנדב מד"א משנת 2013 כחובש רפואת חירום ונהג אמבולנס. לאחרונה עשה רישיון על ניידת טיפול נמרץ ומתנדב גם בהן. אריה אחראי גם על כל עמדות המפעם (דפיברילטור) הפרוסות לטובת הציבור הרחב במרחב גלבוע, מבצע בקרה שוטפת וכן השלמת ציוד ודיווח על תקלות. בתקופת הקורונה הצטרף למערך השינועים של הבדיקות וביצע זאת ככל שנדרש גם בשעות מאוחרות בלילה ואף מעבר לכך, וכל זאת בנוסף לעבודתו בבית חולים העמק. אחראי המתנדבים במרחב מספרים על מתנדב שתמיד נכון לעזור במטלות הנדרשות ותמיד בנועם.

חניכי מכינת חנתון חילקו תמרים ומים לשבירת צום הרמדאן

|

אושר קסרי: ״הקב״ה אוהב אותי״

|

חייו של מטופל ניצלו בזכות עירנותו של דימותן בכללית

|