עפולה: איתי כהן יתמודד על תפקיד יו"ר מרחב העמקים בהסתדרות

חבר מועצת העיר עפולה אומר: "נוביל לשינוי משמעותי ושיפור התנאים לעובדים". צילום: אלבום פרטי

איתי כהן, חבר מועצת העיר עפולה הכריז בראשית השבוע כי בכוונתו להתמודד על תפקיד יו"ר מרחב העמקים בהסתדרות, תפקיד אותו ממלא זאב ליברמן שפורש מתפקידו לאחר שנים רבות. הבחירות צפויות להיערך ב-24 לחודש מאי.
כהן נפגש השבוע עם עופר עיני, יו"ר ההסתדרות הקודם ובתום הפגישה אמר: "אני גאה ונרגש, שהחלטנו לחבור ולשתף פעולה יחד. כנבחר ציבור וכאדם שהדגל החברתי הוא נר לרגליי, אני שמח להכריז על התמודדותי ועל הזכות לייצג את עובדי מחוז מרחב העמקים בהסתדרות.
גם אני נאנק תחת הנטל הכלכלי ויוקר המחייה שרובץ על כתפינו, וכדי לשפר את תנאי העובדים אני מבקש מהעובדים שיושיטו לי יד, בכדי שאוכל לסייע ולפעול למענם. יחד נוביל לשינוי משמעותי ושיפור התנאים לעובדים. יש לי המון תוכניות ותמיכה רחבה משלל ועדי עובדים. אני חושב שבשנים האחרונות הוכחתי את היכולות שלי לתרום לארגון, לציבור ולאוכלוסיות מגוונות. הקמפיין שלי יתמקד באנשים, המשאב שהכי חשוב לי ולמענו אלחם ואתן הכל. אני יודע מה זה לעבוד במפעל, מה ההשלכות של משכורת מינימום ובאופן כללי אני רואה בהתמודדות הזו אתגר חברתי-פוליטי. אני מתגלגל עם הרעיון הזה כבר ארבעה חודשים ועתה אני חושב שהבשילה השעה לצאת לדרך. הכי חשובים לי הם העובדים הפשוטים, האזרח הקטן והזוגות הצעירים ואני בא להציג פה שינוי אמיתי, הלכה למעשה".

"כשראיתי את החורבות הרגשתי מושפל. זה היה מראה מעליב ברמה האישית והלאומית"

|

"תמונת ניצחון" מהעמק

|