עסקים בעמק: "קורטוב"- כל מה שאתם צריכים בעולם המיזוג והקירור במקום אחד

מזה 25 שנים מוביל המותג "קורטוב" את ענף המיזוג והקירור בעפולה עם מכירה של כל סוגי המזגנים – ומגוון של אלפי חלפים לתחום המיזוג, הקירור, התנורים ומכונות הכביסה. לצד אלו מעניקים ב"קורטוב" שרות למגזר המוסדי, התעשייתי, לרשויות ורשתות השיווק המובילות בישראל. המוטו של הבעלים אליעזר אביכזר: “לתת ללקוח את השירות הטוב, הזמין והאמין ביותר – במחיר הכי אטרקטיבי שיש"

כשמדברים על מזגנים ומערכות קירור בעפולה ובעמקים האסוציאציה הראשונה שעולה במרבית המקרים היא "קורטוב" ולא במקרה. 25 שנות ניסיון שמביא עמו הבעלים אליעזר אביכזר יצרו לעסק מוניטין מרשים ואמין – כשהלקוחות מכל המגזרים (העסקי, המסחרי, המוסדי והפרטי) יודעים שיקבלו אצלו את הטוב ביותר- במחיר המשתלם ביותר.
המרכז הותיק לעולם המיזוג והקירור מקפיד להתעדכן כל העת ולספק ללקוחות את השירותים הנדרשים ברמה הגבוהה ביותר- עם ניסיון מקצועי מוכח בתחומי ההתמחות השונים.

• אז מה בחנות?

לפני כשש שנים נפתח מרכז "קורטוב" מול השוק החדש – באזור התעשייה בעיר. במרכז המשתרע על פני 500 מטר תוכלו למצוא את כל מה שאתם צריכים בעולם המיזוג והקירור -כשתקבלו שירות אישי ואדיב במיוחד מהעובדים במקום. החנות עצמה מעוצבת בקפידה, עם דלפק מכירה המאפשר להתרשם מכל סוגי המזגנים של כל החברות המובילות בעולם. מאחוריו נמצאים המזגנים המוצעים למכירה ולצידם אלפי פריטים עבור המזגנים, מערכות הקירור, עבור תנורים, מכונות כביסה ועוד.

החלפים והפריטים ב"קורטוב"
החלפים והפריטים ב"קורטוב"

בתחום המיזוג ניתן למצוא חלפים מקוריים לכל סוגי המזגנים שנמכרים בחנות ובהם מהמותגים תדיראן, אלקטרה, טורנדו, LG, סמסונג ועוד, חלפים למקררים תעשייתים וביתיים, בקרים תעשייתים, בקרים, שסתומים, צנרת, משווה לחץ, אל-חוזרים, מפרדי שמן, חלפים למכונות כביסה ותנורי אפייה, ציוד משלים לקולטי אדים, מדחסים למקררים, ואביזרים ייעודים וייחודים לתעשייה שלא ניתן למצוא בכל מקום.
עוד בחנות: מכירת מזגנים עילאיים, מערכות מיני מרכזי, מערכת VRF, מערכות מולטי (VRF קטן), מזגנים ניידים, שלטים מקוריים למזגנים, ציוד מקצועי לטכנאים ועוד. המכירה היא למוסדות וללקוחות פרטיים כאחד – מתוך מלאי קיים. בחנות מדגישים כי אם יש צורך במזגן מיוחד נעשית הזמנה כשהאספקה היא ישירות לבית הלקוח או העסק.

הכניסה ל"קורטוב" מול השוק החדש בעפולה
הכניסה ל"קורטוב" מול השוק החדש בעפולה

לצד הפעילות במרכז "קורטוב" מפעיל העסק גם מספר ניידות מאובזרות עם הציוד והחלפים לקירור. האמינות והמקצועיות הרבה של העסק הובילו בשנים האחרונות גופים גדולים לשכור את שרותי "קורטוב". בין היתר הם מעניקים שירות בתחומי המיזוג והקירור לרשתות שיווק גדולות כמו שופרסל, יינות ביתן, רמי לוי, למוסדות, מפעלים, ורשויות שונות במרכז הארץ ובינהן: פתח תקווה, כפר סבא ורעננה.

• שירות מכל הלב

אז מה יצר ל"קורטוב" מוניטין כל כך מרשים? האם זה המבחר העצום של הפריטים, המזגנים, המערכות והחלפים? האם זה השירות והליווי האישי? המקצועיות או אולי אלו המחירים האטרקטיביים? ובכן ככל הנראה שילוב של כלל האלמנטים הללו מיצבו ומיתגו את "קורטוב" כחברה מובילה בענף. ביטוי לשירות האדיב ניתן לראות באפשרות לקבל במקום ייעוץ בחינם אין כסף למיזוג דירה, ללא חובת רכישה.

מחלקת כלי העבודה של היטאצ'י
מחלקת כלי העבודה של היטאצ'י

בשנה האחרונה החלה לפעול ב"קורטוב" מחלקה נוספת, מחלקת כלי עבודה של המותג היטאצ'י, מותג הנחשב כיום לאחד המובילים בעולם עם סוללות חזקות, כוח עבודה אינטנסיבי ומחירים אטרקטיבי.