אשכול הגליל והעמקים: אייל בצר נבחר ליו"ר התאגיד

בצר יחליף את אלי ברדה שהמליץ עליו כמחליפו ונענה בבחירה פה אחד

חילופי יו"רים באיגוד הערים אשכול גליל והעמקים, אייל בצר, ראש מוא"ז עמק יזרעאל החליף את אלי ברדה, ראש עיריית מגדל העמק ששימש כיו"ר ב-4 השנים האחרונות.
אשכול הגליל והעמקים הינו איגוד ערים מיוחד המוקם כדי לעודד פיתוח אזורי וקידום שיתופי פעולה, בנושאים שונים, בין הרשויות המקומיות החברות בו. קידום ועשייה במספר נושאים במקביל, נועדה להבטיח הובלת מהלכים מערכתיים, כמו גם הצעת פתרונות משולבים לאתגרי הרשויות והאזור.
בישיבת ההנהלה של האשכול, העלה אלי ברדה על סדר היום מינוי יו"ר אשכול והמליץ לנציגי 18 הרשויות החברות בו, לבחור באייל בצר כמחליפו הראוי. בצר, מכהן כראש רשות הכוללת ישובים שאינם יהודיים והנו בעל ניסיון ותפיסת עולם מוכחת של שכנות טובה וחיים משותפים, ראוי להובלת האשכול, שמרבית יישוביו הנם ערביים.
נציגי הרשויות קיבלו את המלצתו של אלי ברדה, ובחרו באייל בצר, פה אחד, תוך שהם מודים לברדה על מנהיגותו כמייסד ומקים האשכול ובפיתוחו מתוך אמון, מקצועיות ושותפות בין כל הרשויות השותפות, והוסיפו איחולי הצלחה ליו"ר הנכנס.
מאיר חלי – מנכ"ל האשכול, הודה לאלי ברדה בשם עובדי האשכול על הובלת האשכול ופיתוחו. בשנת 2019 עמד תקציב האשכול על 900 אש"ח לשנה ותוך ארבע שנים הגיע לתקציב של 47 מיליון ₪ לשנה. מנכ"ל האשכול איחל הצלחה לאייל בצר – היו"ר הנכנס.
באשכול גרים כ- 450,000 תושבים ב- 18 רשויות מקומיות: אכסאל, מועצה אזורית בוסתן אלמארג', מועצה אזורית גלבוע, דבוריה, יפיע, כפר כנא, כעביה, עילוט, מגדל העמק, נצרת, מועצה אזורית מגידו, משהד, נוף הגליל, עין מאהל, עפולה, מועצה אזורית עמק יזרעאל, זרזיר וריינה.
ראש המועצה האזורית עמק יזרעאל – אייל בצר, אמר: "תודה לאלי ברדה היו"ר המייסד של האשכול, שמלווה את פעילותו מבראשית ולראשי הרשויות, על הבעת האמון בהובלת האשכול. אתגרים רבים עומדים לפתחנו, אני סמוך ובטוח ששילוב הרשויות ושיתוף הפעולה יאפשרו לקדם את האזור כולו, במגוון רחב של תחומים לרווחת כל התושבים."

 

עברנו את פרעה, נעבור גם את זה?

|

ברוח התקופה: הרמת כוסית לחג הפסח במכללה הטכנולוגית נוף הגליל

|

העמק: רופאות ורופאי נשים מוחים על צביעות העולם הליברלי – אל מול פשעי המלחמה של החמאס

|