עמק יזרעאל: זוכרים את חללי 'צוק איתן' בני העמק

בבית הספר "יחד" בגבעת אלה שומרים על המסורת ומקיימים, בפעם העשירית, יום ספורט לזכרם של שחר דאובר, בר רהב ואורן שמחה נח. צילום: ענת חרמוני

כמדי שנה, מזה כעשור, התקיים גם השנה בבית הספר 'יחד' בגבעת אלה, יום ספורט ייחודי, המוקדש לזכרם של חללי 'צוק איתן' בני העמק: שחר דאובר מגניגר, בר רהב בוגר ויצו נהלל, מרמת ישי ואורן שמחה נח מהושעיה – יהי זכרם ברוך.
זו השנה העשירית למבצע 'צוק איתן' וקיומו של יום הספורט המסורתי, המוקדש לזכרם של הנופלים ומתקיים בבית הספר, במעמד ההורים השכולים.
שחר, בר ואורן אהבו מאד ספורט ואף היו שחקנים מצטיינים בתחומים שונים. יום ספורט זה נועד לזכור ולהזכיר את שלושת הנופלים, לצד ציון חשיבות הפעילות הגופנית אותה כל כך אהבו לעשות.

ראש המועצה אייל בצר עם ההורים השכולים. צילום: ענת חרמוני
ראש המועצה אייל בצר עם ההורים השכולים. צילום: ענת חרמוני

הדוברים סיפרו במהלך האירוע על רוח העשייה שהובילה את הנופלים, על היותם ספורטאים מצטיינים ועל הערכים לאורם פעלו בחייהם – אותם הערכים אשר מובילים את העשייה בבית הספר.
בתום הטקס, התקיים יום הספורט בהובלה משותפת של תלמידי בית הספר ונאמני הבריאות והספורט, בשיתוף עם תלמידי בית הספר העל יסודי ויצו נהלל, שהובילו תחנות פעילות לכל אורך היום.
מנהלת בית הספר – יפעת פבריקנט, אמרה: "בימים טרופים אלה ובעיצומה של מלחמה נוספת שגובה קורבנות רבים, אני רוצה לייחל שחיילינו וכל החטופים ישובו הביתה במהרה. ליבנו לא שלם עד שנראה את כולם בבית. תודה לכל תלמידי בית הספר ונאמני הבריאות והספורט, שמובילים את הפעילות ביום הספורט, למורי החינוך הגופני, שאחראים על יום זה – עינב קריספל ועידן שקיר, בשיתוף בוגרי בית הספר ויצו נהלל בהובלת זוהר גונן ולניצה טיבי שממשיכה לעזור ולתמוך בשימור מסורת חשובה זו".
ראש המועצה – אייל בצר, סיכם את הטקס ואמר: "אנו מציינים עשור למבצע 'צוק איתן' וזוכרים את הנופלים. אנו ממשיכים להנציח את זכרם, באמצעות עשייה ערכית וחינוכית. אנו גם זוכרים כל העת שאנו בעיצומה של מערכה נוספת, מייחלים ומתפללים לשלומם של חיילינו ולשובם של כל החטופים והחטופות. תודה לכל השותפים לעשיה ביום חשוב זה. יישר כוח!"

עברנו את פרעה, נעבור גם את זה?

|

עפולה: נבחרו 12 'יקירי העיר' לשנת 2024

|