תאונה עבודה קשב בעמק יזרעאל: בן 22 נלכד בתוך מנפטה

פאראמדיק מיחידת האופנועים של מד"א, מאור אטדגי סיפר: ״הצעיר היה כאוב וסבל מפציעות משמעותיות״. צילום: כב"ה

הבוקר בשעה 05:10 התקב דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב גלבוע, על פועל שנתפס ונלכד בפלג גופו התחתון בתוך מכונה, במנפטה בכפר ברוך הממוקמת באזור התעשיה שגיא 2000 סמוך למגדל העמק. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו למרכז הרפואי העמק בעפולה, צעיר כבן 21 במצב קשה מחוסר הכרה, עם פציעות בפלג גופו התחתון.
פאראמדיק מיחידת האופנועים של מד"א, מאור אטדגי סיפר: ״כשהגענו ראינו בתוך מכונה במפעל צעיר כבן 21 לכוד בפלג גופו התחתון, הוא היה כאוב וסבל מפציעות משמעותיות, במהלך החילוץ המורכב והממושך של הכבאים, הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים, ולאחר החילוץ פינינו אותו לבית החולים כשהוא מחוסר הכרה ומצבו קשה ויציב."
מדוברות כבאות והצלה לישראל נמסר: ״בשעה 05:00 לפנות בוקר התקבל דיווח במוקד 102 במחוז צפון על אדם אשר לכוד בתוך מכונת מנפטה. למקום הוזנקו שני צוותים מתחנת נוף הגליל בפיקודו של מפקד המשמרת רב רשף רוני פרץ. הצוותים הראשונים שהגיעו חברו למנהל המפעל אשר הכוין אותם לאדם אשר נלכד בפלג גופו העליון בתוך מכונת המנפטה. בשלב הראשון הם ניתקו מקורות אנרגיה ותוך חילוץ מורכב ויכולות טכניות הצליחו לחלץ את הלכוד לגורמי הרפואה להמשך טיפול מציל חיים״.