עמק יזרעאל: אמני העמק המערבי מציגים

בתערוכת הסיום של תלמידי מגמת העיצוב והאמנות של בית הספר העמק המערבי, הוצגו עבודות שעסקו בין היתר בפמיניזם, תרבות הצריכה, צבא ושכול, רגעים אינטימיים, ועוד. עבודתה של אולי בארי, רישומי עפרון על נייר,העוסקת בהיבטים של חולמנות, נבחרה לייצג את ישראל בינלאומית ביפן.

פמיניזם, תרבות הצריכה, צבא ושכול, רגעים אינטימיים, זכרונות, חולמנות – אלו רק חלק מהנושאים שבחרו תלמידי מגמת העיצוב והאמנות של בית הספר העמק המערבי להציג בפרוייקט הסיום המרהיב שלהם. הפרוייקטים האישיים, הוצגו להורים בשני ערבים חגיגיים במעמד מנהלת בית הספר ומנהלת אגף החינוך במועצה – רחל שחורי.

בתלמידים המסיימים ומורי מגמת העיצוב בביה"ס העמק המערבי"
התלמידים המסיימים ומורי מגמת העיצוב בביה"ס העמק המערבי"

את תלמידי מגמת העיצוב, הנחתה אנה שגלוב ואת תלמידי מגמת האמנות הנחתה מיכל שכנאי.

מנהלת אגף החינוך במועצה, רחל שחורי, אמרה השבוע: "העבודות שהציגו התלמידים מרהיבות, אישיות, מלאות קסם וכשרון ומעידות יותר מכל על הרמה והעומק של בני הנוער שלנו".

עבודותיה של אולי בארי. רישמי עפרון בנושא החולמנות. תייצג את ישראל בתערוכה הבינלאומית ביפן
עבודותיה של אולי בארי. רישומי עפרון בנושא החולמנות. בארי תייצג את ישראל בתערוכה הבינלאומית ביפן.

עבודתה של תלמידת מגמת האמנות, אולי בארי, רישומי עפרון על נייר, עבודה העוסקת בהיבטים של חולמנות, אף נבחרה לייצג את בית הספר ואת הארץ בתערוכה שתתקיים ביפן. בארי כתבה בעבודתה: "בפרוייקט שלי אני מציגה אנשים קרובים אלי הנמצאים באותו גבול מטושטש בין מציאות וחלום בציור….היבטים של חולמנות הם חלק מאישיותי".

המורה אנה שגלוב עם אחד מתלמידיה שמציג בתערוכה
המורה אנה שגלוב עם אחד מתלמידיה שמציג בתערוכה

במהלך התערוכה, סיירו ההורים בין היצירות ובהמשך, הוקרנו סרטים המתארים את תהליך היצירה. מנהלת בית הספר אילנית ערן, ברכה את התלמידים, שיבחה את היצירות והודתה לצוות המורים שליווה את התהליך.

IP4_8249

 

עברנו את פרעה, נעבור גם את זה?

|

פסטיבל האביב בנחל ציפורי: מוסיקה, טבע ורב תרבותיות

|

פסח 2024: אז איפה תבלו

|