לא נס ליחו: הדי ג'יי תיקלט עד כלות

נדיר ומיוחד: די ג'יי מני ג'יבלי, ובשמו הבימתי "מני סטאר" זכה לעשות שמח בחתונה של ארבע אחיות מעפולה

Four play: ברחבי העמק והצפון פועלים מאות תקליטנים וחברות מוזיקה, אבל ארבע אחיות לבית משפחת דרעי משכונת גבעת המורה שבעפולה בחרו לשמור אמונים לתקליטן מני ג'יבלי, הבעלים של חברת "מני סטאר" המתמחה במתן שירותים ופתרונות מוסיקליים, טכניים וויזואליים. ארבעת האירועים אגב נערכו בקומפלקס האירועים אצולת העמק בעפולה.
ג'יבלי, התוודע למשפחה לפני כשש שנים לערך, לאחר שתיקלט בחתונתה של עדי, כיום בת 27. בשנה האחרונה הוא זכה להקפיץ את רחבת הריקודים בחתונותיהן של שלוש אחיות. זה התחיל לפני שמונה חודשים לערך בחתונה של צליל, 29, המשיך בחתונה של רחלי, 25, בחודש אפריל וסגירת המעגל נמשכה לפני כחודש, בזמן חתונתה של הבת הרביעית שי לי, 23, עם בחיר לבה יוסי דרעי.
ג'יבלי, 33, מתקלט כבר יותר מתריסר שנים על הבמות באירועים בעמק. ברזומה שלו עשיית שמח במאות אירועים, "לשמחתי", אומר ג'יבלי, "לשי לי ובעלה היה ברור שאני אהיה אחראי על המוזיקה ביום החשוב בחייהם, כפי שהיה בחתונה של שלושת אחיותיה.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


הם הזכירו לי שיש לי קילומטראז' ארוך ומוצלח עם המשפחה ומכאן השאר היסטוריה. זה החמיא לי מאוד שחיתנתי ארבע אחיות מאותה משפחה ובמקביל זה קצת שונה ונדיר. עד עכשיו חיתנתי מספר כלות ומספר חתנים שהם אחים, אבל ארבע אחיות מאותה משפחה זה יוצא דופן גם בקנה מידה ארצי.
למשפחת דרעי המקסימה גם אחות צעירה שצילמה אותי יחד עם ארבע האחיות, והיא אמרה לי בחיוך שאני צריך להתכונן ולחתן גם אותה בעתיד. הבנתי שמדובר בסיפור מיוחד אחרי שהעליתי תמונה שלי עם ארבעת אחיות וחיש מהר קיבלתי מאות לייקים ותגובות", סיכם ג'יבלי.
הכלה הטרייה שי לי לא מפסיקה להרעיף מחמאות על ג'יבלי, "מעבר להיות איש מקצוע ודי ג'יי מצוין מני הוא קודם כל אדם מקסים ומיוחד. יש לו אישיות נעימה והתחברנו אליו מהרגע הראשון, בדיוק כמו שקרה לאחיות שלי. כמובן שהוא דאג לאירוע מושלם ובלתי נשכח בעבורנו. לי היה ברור עוד מהחתונה הראשונה של אחותי עדי שהוא יהיה אחראי על המוזיקה גם בחתונה שלי", סיכמה שי לי.

עברנו את פרעה, נעבור גם את זה?

|