עובדי עיריית עפולה החליטו: יוסי חן ימשיך לכהן כיו"ר הוועד

חן: "אין ספק שהייתה זו מערכת בחירות לא פשוטה עבורי בעיקר בשל הרצון של עובדים מהעירייה עצמה ומחוצה לה, להשפיע על התוצאות". דוד זריהן, המועמד שהפסיד לחן בפער קטן הגיש ערעור על תוצאות הבחירות

ביום ראשון השבוע נערכו בחירות לוועד העובדים לעיריית עפולה ועם קבלת התוצאות התברר כי יוסי חן, היו"ר הנוכחי, ימשיך לכהונה נוספת. מערכת הבחירות הנוכחית לוותה בלא מעט השמצות וקואליציות במטרה לקדם את המועמדים, אך בסופו של דבר, החליטו כאמור העובדים להעניק לחן מנדט להוביל אותם כיושב ראש ועד העובדים גם בשלוש השנים הקרובות.

• "ההתערבות הייתה מבית ומחוץ"

"אני שמח ומודה לעובדים על האמון בי", אמר השבוע חן, "אין ספק שהייתה זו מערכת בחירות לא פשוטה עבורי, בעיקר בשל הרצון של עובדים

יוסי חן. היו:ר נבחר לקדנציה נוספת
יוסי חן. היו"ר נבחר לקדנציה נוספת

מהעירייה עצמה ומחוצה לה, להשפיע על התוצאות. לשמחתי, לא עלה בידם של אותם גורמים להוביל לשינוי בראשות וועד העובדים".
כארבע מאות עובדים לערך מעיריית עפולה, מימשו את זכותם הדמוקרטית והגיעו להצביע. מדובר בשמונים אחוז מהעובדים לערך. לצד חן ישמשו כחברי ועד נטע אברהם, מיכל מליחי, נועם אשטו, סוזן ברמי- מור יוסף וזהבה מועלם. השתיים האחרונות ישמשו ככל הנראה בתפקיד ברוטציה של שוויון בקולות.

מדובר בחברי ועד שהשתייכו לקבוצה של חן, "על פי ההערכה שלי כשמונים או תשעים אחוזים מהעובדים הותיקים של העירייה נתנו לי את קולם. הפער הצמוד ביני לבין דוד זריהן נבע להערכתי כתוצאה מהתערבות של גורמים כאלה ואחרים שפעלו בעיקר בזירה של העובדים שנקלטו לאחרונה בעירייה. ההתערבות הזו הייתה מבית ומחוץ ולכן בעיניי ההישג הזה מתעצם. למרות זאת, אני שם הכול בצד במטרה לקדם את האינטרסים של עובדי העירייה, אני לא רוצה לנקום ולא רוצה לנטור לאף עובד. אין לי גם כוונה לעסוק בפוליטיקה וכמו שאמרתי בעבר, את קשריי הטובים עם הנהלת העיר אנצל לטובת קידום העובדים וזכויותיהם. כשצריך להתנגד למהלך כזה או אחר, אני אתנגד וקולי יישמע היטב- זאת במטרה לייצג נאמנה את העובדים", סיכם חן.

• "האהדה לה זכיתי שווה לי הרבה יותר – מאם הייתי נבחר לתפקיד"

דוד זריהן, שהפסיד כאמור בקולות ספורים, החליט להגיש ערעור על תוצאות הבחירות, לדבריו בעקבות השעה המאוחרת בה נספרו הקולות.
"ראשית, היה לי כבוד רב להתמודד ולקבל כמות כל כך גדולה של תמיכה מהעובדים, הן ברמה האישית והן בקלפי. האהדה הזו שווה לי הרבה יותר מאם הייתי נבחר לתפקיד. החלטנו אני וחבריי לדרך להגיש בקשת ערעור בשל רינונים כאלה ואחרים ושמועות בנוגע לטוהר הבחירות. בכדי להזים את השמועות ולהסיר כל ספק בחרנו במהלך זה", סיכם זריהן.

לבקשת משטרת ישראל: הושמד רכב משופר בשווי 140 אלף ש"ח

|

״לאמת יש רק צד אחד והיא יצאה לאור היום״

|