עגליס עפולה: זה התחיל בשני הורים

העגלה שהכי תתאים ל"בייבי" שלכם, מושב הבטיחות שיגרום לתינוק (וגם לכם) להרגיש "בטוחים", איך תרהטו נכון את חדר השינה של העולל הרך שהצטרף למשפחה ומה תרצו מתנה ללידה? (עצה שלנו, אל תתביישו לבקש מה שאתם באמת צריכים). המדריך המלא – באדיבות "עגליס" עפולה. צילום: דניאל סודרי

אתם עתידים להפוך בקרוב להורים? ראשית, ברכות. עכשיו זה גם הזמן המתאים להעלות איזה פוסט מקורי ומשעשע לפייסבוק ולאינסטה ולזכות במנה הגונה של לייקים ותגובות שיחממו לכם את הלב. סיימתם? האמוציות נרגעו? ובכן הגיעה העת גם להתארגן לפני התרחבות המשפחה. קחו בחשבון שהמשימה הזו לא הולכת להיות פשוטה בעבורכם, לעיתים אפילו מאתגרת, אבל בדיוק בשביל זה גייסנו את צוות עגליס בעפולה, בכדי שיסייעו לנו בבחירה הנכונה והמדוייקת עבורכם לרכישת עגלת תינוק, מושב בטיחות, חדר שינה, וגם המתנה שפנטזתם עליה (וקצת התקמצנתם לרכוש)..

עגלת תינוק: קלאסית כמו אמא
הרכישה היקרה ואולי החשובה ביותר עם הולדתו של היקר לכם מכל. אז מה באמת חשוב? בעגליס אומרים שראשית חשוב למדוד את המעלית בבית (במידה והיא קטנה במיוחד). לאחר מכן לבדוק שהעגלה נכנסת לתא המטען של הרכב. "צריך להחליט על תקציב מקובל על בני הזוג לפני שמתחילים לבחון את המבחר העצום ולוודא שמצליחים לקפל בקלות את העגלה. כמו כן חשוב לבחון את שני החלקים שיש לעגלה: סל שכיבה (לחודשים הראשונים) וטיולון (לתקופה הממושכת)".

כסא לתינוק: "הולכים על בטוח"
כל הורה 'מתחיל' יודה ויודע שמדובר בכאב ראש לא קטן בלשון המעטה. המבחר, הרצון לדאוג לטוב ביותר עבור התינוק וסוגי העגינה מדירים לעיתים שינה. בעגליס ממקדים את מה שבאמת חשוב ואומרים: "חשוב לבדוק מראש שיש ברכב חיבורי איזופיקס לעגינה בטוחה (ניתן להיעזר עם הצוות), לבחון אם לדלג על שלב הסלקל ולהתחיל מייד עם כיסא בטיחות מגיל לידה. חשוב לוודא שפעולת קשירת התינוק במושב פשוטה וקלה עבורכם. הקשיבו גם לכל הפרמטרים והמידע שאיש/ת המכירות מחלק לכם ואל תתביישו לבקש עגינת המושב ברכב מאנשי המקצוע בעגליס".

 

 

לילה טוב (ורצוף): טיפים בבחירת חדר שינה
אתם יודעים שלילד שלכם מגיע הטוב ביותר, וזה אומר גם החדר הכי נעים והרמוני. איך תעשו את זה? מדדו את החדר וודאו איזה גודל של שידה ומיטה יכולים להיכנס. חשבו על העתיד הרחוק/קרוב. האם נרצה להכניס שני ילדים באותו החדר?
בעגליס מוסיפים כי רצוי לבחור נטו על פי עיצוב שמוצא חן בעינכם, ולרכוש ריהוט שעבר את התקנים המחמירים ביותר. "מומלץ גם להשקיע מחשבה בבחירת המזרן של המיטה, לוודא שיש צד קשיח לשנה הראשונה. ניתן להיעזר במעצבת החדרים של המותג דייניז אותם ניתן לרכוש בחנות".

ולסיום סיומת: מה תרצו במתנה ללידה
1. בקשו מהמשפחה להתאגד ולרכוש עבורכם מוצר גדול ושימושי.
2. לדאוג שתמיד מביאים פתק החלפה.
3. לא להתבייש מהחברות, הן ישמחו שתגידו להם בדיוק מה לרכוש (ניתן לצרף מספר מקט מאתר עגליס) תהיו מדויקים..
4. לא לבקש אוניברסיטה לתינוק – כי בסוף תמיד מקבלים.
5. הכי קל? לבקש גיפטקארד של עגליס.

 

מנגלים ורמקולים מחוץ לתחום: הפנים החדשות של הסחנה

|

עברנו את פרעה, נעבור גם את זה?

|